Mazda 6 MPS by Holzel

Deşi modelul Mazda 6 MPS nu beneficiază de aceeaşi imagine sportivă precum sora mai mică, 3 MPS, asta nu înseamnă că nu se pretează la un tuning agresiv.

Mazda 6 MPS by Holzel Mazda 6 MPS by Holzel

Tractiune cu 370 CPEste adevărat, având în vedere dimensiunile, setările suspensiei şi puterea de 260 CP scoasă din motorul cu 4 cilindri supraalimentati cu o capacitate cilindrică de 2,3 litri Mazda 6 MPS este mai mult un GT decât un sport pur sânge. Dar asta nu este un impediment în realizarea unui tuning serios.

Acesta a avut în vedere mai mult performanţa pe circuit, astfel că scaunele au fost înlocuite cu unele Recaro, în timp ce noua suspensie este complet ajustabilă. De transferul puterii pe asfalt se ocupă un set de cauciucuri semi-slick de tip Toyo R888, aceleaşi regăsite de exemplu şi pe Megane R26-R. Iar sarcina lor este grea. Pentru că ele trebuie să pună pe asfalt 370 CP, obţinuţi dintr-un soft de management modificat, admisie noua şi evacuare îmbunătăţită.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.