Novitec Ferrari F430 Bi-Compressor Evoluzione

Autor: Bogdan Constantin acum 13 ani Tuning auto

Deşi creşterea de putere nu pare semnificativă, aceasta a fost suficientă pentru a schimba radical comportamentul maşinii. Circuitul de ulei pentru cele două compresoare Rotrex este acum separat, aerodinamica părţii inferioare a maşinii a fost îmbunătăţită, iar ECU-ul a fost modificat. Brembo a lucrat într-o strânsă legatura cu Novitec pentru instalarea unui sistem de frânare cât mai eficient, rezultatul traducându-se prin discuri de frâna de 380 mm cu 6 pistonaşe.

Stabilitatea în curbele rapide a fost îmbunătăţită de suspensia special adaptată de Novitec şi de cele două bare antiruliu mai rigide. Jantele negre, în concordanţă cu dungile de pe caroserie, sunt încălţate de pneuri Pirelli P Zero Rosso. Aerodinamica maşinii a fost studiată în tunelul specific de la Institutul pentru Vehicule Motorizate din Stuttgart, maşina beneficiind acum de o forţă de apăsare negativă mai mare.

Interiorul păstrează tema specifică exteriorului, cu detalii în alb şi negru şi scaune Super Sport cu piele Alcantara în două culori. Volanul sport se asortează cu pedalierul din aluminiu şi suportul pentru odihnirea piciorului stâng.

Tags:


Comentarii
Inchide