Renault Twingo Trophy V8 by Lazareth

Autor: Adrian Mihălţianu acum 11 ani Tuning auto


Pasiunea pentru inedit crează uneori monştri, sau astfel de modele
care pe o scară a raţionalului de la 1 la 10 se pot clasa,
fără îndoială, undeva pe la…-3.
Dar tocmai de aici
izvorăşte farmecul lui Renault Twingo Trophy, din contrastul
puternic dat de caroseria de automobil de coafeză şi motorul V8 de
3.5 litri. În cazul ambelor componente definitorii ale acestui
model există câteva amendamente. În primul rând, acest Twingo pus
aproape cu burta la pământ şi mai evazat decât pantalonii din anii
’70 nu mai pare a maşină de coafeză, ci a kart cu steroizi.

În al doilea rând, avem un V8 de 3.5 litri, montat
central în locul scaunelor din spate, care rage demenţial,

de parcă tocmai a scăpat din focurile Iadului. Dar pentru că este
preluat de la un Range Rover de generaţie mai veche, dezvoltă doar
180 CP şi este cuplat la o cutie cu 5 rapoarte. Cu
siguranţă, că performanţele sunt impresionante (dar necomunicate
încă) pentru grupa ei, datorită masei mici, dar la fel de bine ar
fi putut monta un motor mai mic turbo şi efectul al fi fost cel
puţin la fel de spectaculos. Vestea bună este că această putere se
revarsă pe pneurile din spate Yokohama care au lăţimea de 320 şi
diametrul de 18 inchi.

În plus pentru a se dezice total de statutul de maşină pentru
sexul frumos, iubitor de maşini mici, roz, cu inimioare şi
floricele, Twingo Trophy se prezintă cu o vopsea gri mat şi
interior auster, dar cu o puternică amprentă sportivă
.
Scaunele sunt MOMO de competiţie, volanul este sport şi toate
ceasurile au fost înlocuite cu indicatoare digitale. Cât costă
acest non-sens automobilistic? Doar 70.000 de euro, adică doar
70.000 de euro pentru o caroserie de cărucior de supermarket şi un
motor de SUV preistoric, Vreţi şi voi una, nu?



Comentarii
Inchide