Scion tC preparat de drift

Autor: Cosmin Iordache acum 12 ani Tuning auto

Scion tC preparat de driftScion nu o duce prea grozav în materie de vânzări, în ultimul an cifra de afaceri scăzând vertiginos. Pentru a ieşi din cirză, niponii au hotărât să participe în competiţia de drifting Formula D1, în speranţa că tinerii, principalii vizaţi de Scion, vor conştientiza calităţile mărcii şi vor da navală către dealeri, pentru a îşi procura propriul Scion tC, îl vor prepara şi vor ieşi la sesiuni de darapaje controlate.

Pentru a scoate în evidenţă potenţialul coupe-ului a fost nevoie de modificări radicale. În primul rând, Scion tC are în versiunea de serie tracţiune pe roţile din faţă, un factor nu tocmai propice pentru drift. Din fericire, modelul este construit pe o platformă All Wheel Drive, deci conversia s-a realizat relativ uşor. Schimbarea tracţiune-propulsie a presupus şi aşezarea longitudinală a motorului, pentru a transmite mai uşor puterea către puntea spate.

Scion tC preparat de drift Pentru că 161 de cai nu sunt suficienţi pentru "a scoate fum" din gume, puterea a fost urcată la nu mai puţin de 400 CP. Înmulţirea cailor a fost posibilă prin montarea unui propulsor 3SGE Beams, a unor unităţi turbo şi intercooler HKS GT3037, un boost controller Blitz Dual SBC, toate supravegheate de sistemul de management AEM EMS.Frânele, transmisia, suspensia şi ambreiajul au fost upgradate pentru a fi pe măsura noului propulsor şi a oferi agilitatea necesară derpajelor controlate.

Pilotul care se va afla la bordul modelului de competiţie va fi Ken Gushi, cel mai tânăr pilot care a activat vreodată în Formula D1, debutând la vârsta de 16 ani.



Comentarii
Inchide