Exclusiv  TOP 10 Tuninguri hidoase

Tuningul este o armă cu două tăişuri, poţi să creezi un model care să atragă priviri şi aprecieri sau poţi să scoţi hidoşenii care să atragă priviri şi să întoarcă stomacuri pe dos. Acum ne referim la Frankensteinii pe patru roţi...

TOP 10 Tuninguri hidoase TOP 10 Tuninguri hidoase

Cele mai nereuşite procese de preparare ale modelelor sunt cele în care se pleacă de un automobil destul de banal şi se încearcă o replică a unuia exotic. În cele zece tuning-uri adunate se regăsesc modele Ferrari wannabe, plagiaturi după Rolls Royce şi alte minunăţii care te fac să te gândeşti ce a fost oare în capul năstruşnicilor care şi-au maltratat maşina din faţa casei pentru a o face supercar.

Ferrari Enzo wannabeFerrari Enzo - Pontiac Fiero

Ferrari Enzo este fără îndoială una dintre cele mai râvnite maşini din lume. Sătul să o tot privească în posterul de deasupra patului, un american a decis că este cazul să o aibă şi în tablă şi pistoane. Victima metamorfozei a fost un model Pontiac Fiero, pe care fanul Ferrari a montat un kit, stângaci realizat, uşi de tip fluture şi stickere cu căluţul cabrat. Ce a ieşit poate fi caracterizat prin patetic, nici cel mai miop fan al Scuderiei nu poate fi păcălit de această palidă copie. Rezultatul final nu putea a fi mai kitchos, partea fronatlă având un aspect pleoştit, iar cele patru ţevi de eşapament anterioare par montate de cei de la Distrigaz.

 

SSSSaxoSnakeskin Hatchback - Citroen Saxo

Fără îndoială realizarea este spectaculoasă şi proprietarul a investit mai mult în piese aftermarket, decât în modelul avut la bază, dar bunul gust cam lipseşte cu desăvârşire. Combinaţia "piele de şarpe" - verde fosforescent nu este din punct de vedere vizual tocmai cea mai fericită. Kitul aplicat nu prea are treabă cu maşina şi nici nu este unitar gândit, în special în partea posterioară spoilerul având un design cel puţin bizar, fără legătura cu cel frontal. Cireaşa de pe tort este reprezentată de jantele cromate şi uşile de tip suicide, cam exagerate pe un model destul de încărcat.

 

 

Toyota gHIveciLUX

 

Barney-Amino - Toyota Hilux

Dacă am amesteca un burrito cu cârnaţii germani şi sushi, cu siguranţă reacţiile stomacului nu ar fi tocmai aprobatoare. Acelaşi lucru se întâmplă şi cu această Toyota Hilux, cu faruri de BMW, jante de Mercedes şi "nas" de monopost, doar că de data asta partea vătămată este retina. Mai mult de atât nu prea putem să comentăm acest produs finit ce se vrea în stilul El Camino. Trebuie precizat că deşi modelul are volanul pe stânga, îşi face apariţia pe străzile din Marea Britanie, fiind creaţia unui englez pasionat de....nu ştim ce.

Porsche-rrariPorsche-rrari - Porsche 914

Germanii şi italienii nu au mai conlucrat aşa de dezastruos din timpul celui de-Al Doilea Război Mondial. Chiar dacă Porsche 914 nu este un model tocmai apreciat în familia germană să îl transformi în Ferrari este o adevărată jignire pentru ambele mărci. Kitul montat în stilul lui Testarossa şi aripa grefată parcă de pe un planor nu sunt tocmai accesoriile pe care să le asortezi unui model Porsche. De apreciat totuşi calitatea execuţiei, kitul fiind destul de bine aplicat şi lăsând la o parte contradicţia dintre cele două mărci produsul final pare unul unitar.

 

ChevrorollsThe Custom Cloud - Chevy Monte Carlo

Atunci când ai aspiraţii mai mari decât buzunarele cauţi exclusivismul în stil custom made propriu. Astfel dacă eşti un texan care apreciază eleganţa britanică, mergi pe mână acestui model Chevy Monte Carlo, cu celebra grilă Rolls. Combinaţia pare însă la fel de potirivită ca imaginea Reginei Marii Britanii la un ranch din Arizona. Modelul are chiar o istorie bogată, trecând prin mâna mai multor proprietari până a ajunge la forma actuală de showcar. Deşi are mai bine de 30 de ani, acest Chevy este în condiţie foarte bună având doar 100.000 km.

 

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.