Xenatec realizează modelul Maybach 57S Coupe

În mod oficial, cei de la Maybach nu au altă linie de modele în gamă decât limuzina. Cei de la Xenatec s-au gândit să le ofere milionarilor şi un coupe.

Xenatec realizează modelul Maybach 57S Coupe Xenatec realizează modelul Maybach 57S Coupe

Rolls Royce rămâne mult deasupra rivalului Maybach, oferind atât un coupe, cât şi un cabriolet, bazate pe limuzina Phantom. Cei de la Maybach, însă, rămân fideli doar versiunii limuzină a navei amiral.

Milionarii amatori de exclusivism, care vor un concurent pentru Rolls Royce Phantom Coupe, pot acum să-şi îndrepte atenţia către preparatorul Xanatec, acesta rezolvând oarecum problema printr-o versiune Maybach 57S Coupe, anunţată în primăvara acestui an.

Xenatec propune versiunea Maybach 57S Coupe, concurent pentru Rolls Royce Phantom Coupe

O propunere mult mai acceptabilă decât conceptul Maybach Exelero, care a fost scos la licitaţie pentru nu mai puţin de 5 milioane de euro acum doi ani. Xanatec cere pentru Maybach 57S Coupe doar 675.000 euro, cu 200.000 euro mai mult decât limuzina Maybach 57S.

Ce primiţi pentru aceşti bani? Ei bine, în primul rând trebuie menţionat faptul că divizia Xenatec a lucrat în colaborare cu Maybach la acest proiect, iar designerul şef a fost nimeni altul decât Fredrick Burkhardt, cel care a conceptul şi extraordinarul Exelero.

Coupe-ul păstrează lungimea de 5,7 metri a limuzinei, dar şi ampatamentul de 3,4 metri, având o apariţie majestuoasă. Dată fiind legătura între Mercedes Benz şi Maybach, nu va mira pe nimeni faptul că Maybach 57S Coupe arată ca un Mercedes CL-Class alungit.

Maybach 57S Coupe pastreaza lungimea si ampatamentul limuzinei, dar e mai scund

Portierele sunt mai lungi decât cele din faţă ale limuzinei, pentru a permite un acces cât mai facil în spate - deşi Maybach 57S este conceput, în primul rând, pentru cel de la volan. De asemenea, pentru a spori senzaţia de agilitate, parbrizul şi luneta sunt înclinate mai mult, iar plafonul este mai coborât.

Toate panourile caroseriei au fost reproiectate, deşi, din punct de vedere al designului, nu ne depărtăm de liniile serioase ale limuzinei. Partea frontală beneficiază de un spoiler altfel desenat, care include lumini de poziţie de tip LED, în timp ce spoilerul din spate beneficiază acum de un difuzor de dimensiuni mari, flancat de două evacuări trapezoidale generoase.

Maybach 57S Coupe va fi construit in doar 100 de exemplare, pretul pornind de la 675.000 euro

Din punct de vedere tehnic, nu au fost schimbate nici propulsorul, nici trenul de rulare, însă ecartamentul în spate a fost mărit cu 20 mm pentru a-i conferi marelui coupe o mai bună stabilitate şi manevrabilitate. Opţional, este oferit un set de jante cromate, de 21", cu 9 spiţe, care fac maşina să arate mult mai sportiv.

Cei de la Xenatec vor construi doar 100 de astfel de exemplare Maybach 57S Coupe, la mica uzină din Weinsberg (Germania), foarte aproape de locul de naştere al fondatorului mărcii Maybach, Wilhelm Maybach. Toate maşinile vor fi construite conform specificaţiilor clienţilor, cei de la Maybach punând la dispoziţie tot arsenalul de dotări exclusiviste disponibile şi pentru limuzina 57S.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.