Cea mai bună valoare la revânzare o are Skoda Rapid Spaceback, conform Eurotax

Deşi e proaspăt lansată pe piaţa europeană, Skoda Rapid Spaceback deja se remarcă printr-o caracteristică foarte importantă pentru publicul care pune accentul pe buget.

Cea mai bună valoare la revânzare o are Skoda Rapid Spaceback, conform Eurotax Cea mai bună valoare la revânzare o are Skoda Rapid Spaceback, conform Eurotax

Noua Skoda Rapid Spaceback se numără printre hatchback-urile compacte cu cea mai bună valoare reziduală din Europa, conform celui mai nou studiu EurotaxGlass realizat în patru ţări europene. Studiul compară cele mai bine vândute modele hatchback compacte cu noua compactă a mărcii Skoda, care garantează cea mai bună valoare reziduală după trei ani şi 60.000 de km.

De la lansarea sa în septembrie 2013, Skoda Rapid Spaceback – primul model hatchback compact al fabricantului ceh – este un important jucător în acest segment auto de volum. Ultimul studiu EurotaxGlass confirmă calitatea ridicată a noului model Skoda sub aspectul valorii reziduale estimate.

Analiza acoperă pieţele din Germania, Spania, Franţa şi Italia. EurotaxGlass este un furnizor internaţional de servicii pentru domeniul auto. Prin studiul care îi poartă numele, compania previzionează deprecierea modelelor nou introduse pe piaţă. Studiul EurotaxGlass este unanim recunoscut ca fiind un ghid independent în ceea ce priveşte valoarea reziduală a autovehiculelor.

În cel mai nou studiu al său, EurotaxGlass a comparat cele mai vândute modele hatchback compacte: Skoda Rapid Spaceback, Hyundai i30, Ford Focus, Citroen C4, Renault Megane şi Kia Ceed.

Pentru toate cele patru ţări, analiza a relevat previziunea că noua Skoda Rapid Spaceback va avea cea mai mare valoare reziduală în comparaţie cu celelalte modele, după trei ani de utilizare şi cu 60.000 de km la bord. Valoarea reziduală a modelului ceh este estimată între 41% şi 47%. Una dintre cele mai bune valori, adică 46%, a fost estimată pentru Germania, care este a doua piaţă ca volum pentru Skoda în lume.

Studiul analizează aspecte precum consumul de combustibil, emisiile de CO2, raportul calitate/preţ, calitatea şi fiabilitatea. În evaluare sunt de asemenea incluse designul şi marca.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.