Chrylser sponsorizează Terminator 4

Deşi aflat la limita falimentului, producătorul american Chrysler îşi găseşte resurse pentru a sponsosriza filmul Terminator 4. Oare pentru că se va numi Salvation?

 Chrysler se agaţă de orice oportunitate de a ieşi din criză, se aliază cu Fiat, colaborare neaşteptată pentru mulţi şi îşi promovează produsele în ultimul block buster hollywoodian, Terminator 4. Ultima continuare a saga Terminator 4 se numeşte "Salvation" şi glumind putem spune că asta tot caută şi Chrysler de la instaurarea crizei economice.

Deocamdată nu se cunosc clauzele contractuale, dar ştim că majoritatea vehiculelor prezente pe peliculă vor fi de provenienţă Chrysler. Filmul va rula pe ecrane începând din această primăvară şi se anunţă un succes. Chrysler a primit de la statul american un ajutor de 4miliarde de dolari şi a vândut 35% din capital companiei italiene Fiat.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.