Compania care vrea să construiască în România o reţea de staţii de încărcare pentru maşinile electrice

Compania care vrea să construiască în România o reţea de staţii de încărcare pentru maşinile electrice Compania care vrea să construiască în România o reţea de staţii de încărcare pentru maşinile electrice

Compania Renovatio plănuieşte să construiască o reţea de 30 de staţii de încărcare rapidă a maşinilor electrice în România, astfel încât un proprietar de automobile electric să poată ajunge cu maşina electrică de la Bucureşti la Iaşi sau la Satu Mare.

Costul unei staţii de încărcare rapidă poate ajunge şi la 30.000 de euro, la care se mai adaugă costul conectării, ce poate atinge o treime din costul staţiei.

În acest moment, există aproximativ 40 de puncte de încărcare în România, iar singurele puncte rapide sunt în Bucureşti, unul fiind pus la dispoziţie de Renovatio. În ziua de astăzi, şoferul unei maşini electrice nu poate face un tur al României, deoarece distanţa dintre staţiile de încărcare este prea mare, iar un "plin" electric nu permite parcurgerea acestei distanţe fără reîncărcare.

Alexandru Teodorescu, CEO Renovatio, a vorbit despre planul companiei sale în cadrul conferinţei ”Maşinile ecologice – Viitorul în prezent”, organizată la finalul lunii martie de Idea Events, în parteneriat cu Renovatio şi cu sprijinul British Romanian Chamber of Commerce.

La conferinţă au participat în calitate de speakeri reprezentaţi ai constructorilor auto (Alexandru Şeremet – Corporate Communication Manager BMW Group România, Vlad Mihăilă – Training Manager Volkswagen, Paul Badea – CEO Badsi), cât şi reprezentanţi ai mass-media, instituţiilor financiare şi ai domeniului juridic (Oraan Mărculescu – Business Manager EcoProfit.ro, Robert Maftei - Executive Director Unicredit Leasing Fleet Management şi Gheorghe Năstase - Casa de Avocatură Raţiu&Raţiu).

Totodată, la eveniment a participat Istvan Jakab, consilier în cadrul Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor, care a prezentat programele ministerului în privinţa susţinerii şi promovării segmentului maşinilor ecologice. Cel mai important, din punctul de vedere al consilierului Istvan Jakab, este de a realize programe fezabile şi pe termen lung, în cadrul unei viziuni mai largi, în linie cu obiectivele europene.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.