Cum va arăta viitorul industriei auto în următorii ani

Industria auto va traversa în următorii ani o etapă definitorie pentru viitorul mobilităţii, specialiştii furnzorului de soluţii digitale SAP anticipând că sectorul va fi marcat de digitalizare, nevoia de presonalizare a ofertelor şi apariţia ecosistemelor trans-industriale.

Cum va arăta viitorul industriei auto în următorii ani Cum va arăta viitorul industriei auto în următorii ani

Industria auto va traversa în următorii ani o etapă definitorie pentru viitorul mobilităţii, specialiştii furnzorului de soluţii digitale SAP anticipând că sectorul va fi marcat de digitalizare, nevoia de presonalizare a ofertelor şi apariţia ecosistemelor trans-industriale.

În noua economie conectată, companiile din industria auto trebuie să-şi definească o viziune structurată asupra transformării digitale, în care atât angajaţii, cât şi managementul, trebuie să fie conştienţi de obiectivele şi beneficiile digitalizării. Pentru producătorii de echipamente originale auto (OEM), IT-ul nu mai trebuie considerat un departament izolat în companie sau doar un factor de cost. Angajaţii trebuie să perceapă soluţiile software drept un motor al inovaţiei, al orientării către consumator şi al dezvoltării de noi servicii, iar tehnologiile digitale trebuie înţelese ca metode de diferenţiere faţă de concurenţă.

Chiar dacă utilizatorii vor continua, totuşi, să aprecieze inovaţiile tehnologice, dinamica condusului şi confortul în viitor, mobilitatea completă, ca experienţă generală, îmbunătăţită cu numeroase servicii conectate, va deveni cel mai important beneficiu. Companiile digitale, precum Amazon, Apple şi Google, sunt cu un pas înaintea producătorilor de automobile, plasând necondiţionat clienţii în centrul atenţiei, spun cei de la SAP.

Consumatorii trebuie ofertaţi cu soluţii personalizate de mobilitate, în loc de modele generice de vehicule cu diverse specificaţii tehnice. Disponibilitatea şi flexibilitatea în furnizarea unui mijloc de transport, procese rapide şi simple de rezervare şi plată, valoare adăugată şi transparenţa preţului sunt factori ce determină succesul în serviciile digitale de mobilitate. Pe măsură ce tot mai mulţi tineri renunţă să achiziţioneze şi să conducă maşini, industria auto va mai reuşi să atragă noi consumatori numai prin fructificarea acestei valori adăugate digitale printr-o abordare orientată către client.

Citeşte mai departe pe Mediafax.ro

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.