Dodge îşi schimbă logo-ul

Dodge, celebra marcă americană cunoscută pentru imaginea puternică exprimată şi de logo-ul cap de berbec, a renunţat la acest simbol în favoarea unui mai sportiv.

Dodge îşi schimbă logo-ul Dodge îşi schimbă logo-ul

Nu vă gândiţi că sigla reprezentată de un cap de berbec a dispărut de tot. El a fost cedat sub-mărcii RAM căruia i se potriveşte mai bine, sub acest brand fiind reunite toate modelele masive ale constructorului american. În schimb de noua siglă Dodge vor fi reprezentate modelele sportive. Această nouă siglă este clar inspirată de divizia de performanţă a grupului Chrysler, SRT, având două dungi similare roşii.

Acest schimbare este explicată de CEO-ul Ralph Gilles, care spune că mare parte din vânzările Dodge sunt reprezentate de versiunile SRT şi că această imagine se potriveşte mai bine Dodge. Ba chiar mai mult, Chrysler urmăreşte o repoziţionare a Dodge ca un constructor sportiv pentru tineri. Primele modele ale noi ofensive Dodge, care vor purta noua siglă, vor fi sedanul Dodge Charger şi un înlocuitor pentru Durango.

Dodge este o marcă americană de tradiţie lansată în 1914. Primul logo al companiei a fost o stea, iar în 1932 a fost preluat capul de berbec, păstrat până în 1940. Ulterior s-au adoptat alte simboluri, dar în 1994 s-a revenit iarăşi la puternicul simbol, păstrat până în 2010.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.