Lansată în Europa: noua Mazda5

Noua Mazda5 a fost lansată oficial în Europa, iar în România va fi disponibilă la începutul anului viitor. Mazda5 beneficiează, în premieră, de noul propulsorul MZR DISI de 2.0l .

Lansată în Europa: noua Mazda5 Lansată în Europa: noua Mazda5

Noua Mazda5 rămâne fidelă nevoilor familiei şi functionalităţii, mărind spaţiul pentru pasageri într-un interior cu noi materiale şi aducând noi elemente pentru un plus de siguranţă, stabilitate şi manevrabilitate. La exterior, noua Mazda5 integrează grila frontală în 5 puncte a gamei, bara de protecţie mai joasă, sculptată şi noi faruri mai pronunţate. Aspectul sportiv este evidenţiat de limbajul de design Mazda Nagare, unic pentru segmentul C-MAV (Compact Multi Activity Vehicle). Pentru a evidenţia designul proaspăt şi unic al Mazda5 farurile şi lămpile au fost redesenate intensificând astfel efectul de liniaritate de-a lungul caroseriei. În plus, noile jante de 16 şi 17 inch au un aspect tridimensional. Gama de culori include 10 nuanţe, cea mai nouă fiind Clear Water Blue.

La interior accentul este pus pe confort şi pe funcţionalitatea spaţiului. Noua Mazda5 cu uşile din spate glisante şi sistemul Karakuri permite transportarea a până la şapte persoane, oferind în acelaşi timp cel mai generos spaţiu pentru picioare din segment pentru al doilea şi al treilea rând de scaune. Pentru o calitate crescută a interiorului sunt folosite noi materiale şi finisaje cromate pe bord. Vizibilitatea a fost îmbunătăţită iar factorii de distragere a atenţiei şoferului în timpul condusului au fost reduşi datorită display-ului poziţionat mai sus. Pentru un plus de confort scaunele pasagerilor din faţă sunt mai mari, fiind introduse în acelaşi timp şi cotieră pentru pasagerul din faţă. Sportivitatea şi rafinamentul din interior sunt accentuate şi de noul bord redesenat ce oferă senzaţia crescută de spaţiu, ceasurile de bord fiind mai vizibile datorită noii iluminări. Totodată, noul design al capotei permite circularea aerului fără să lovească parbrizul, zgomotul produs de vânt fiind redus cu 10% faţă de versiunea anterioară.

Noua Mazda5 dispune de două variante de motorizare, ambele pe benzină. Motorul nou MZR, 2.0l DISI echipat cu sistemul i-STOP şi o cutie manuală cu 6 trepte dezvoltă 150 CP şi un cuplu maxim de 191 Nm. Ca rezultat al tehnologiei Mazda de oprire/repornire automată a motorului, cosumul combinat a fost redus cu 13% faţă de vechea motorizare la 6,9l/100km, în acelaşi timp fiind reduse cu 15% şi emisiile de CO2. Al doilea propulsor disponibil este MZR 1.8l, care dezvoltă 115 CP şi un cuplu maxim de 165 Nm. Consumul de combustibil a fost redus cu 4% la 7,2l/100 km în timp ce emisiile de CO2 au fost reduse cu 6,1%. Ambele motorizări respectă normele Euro 5.

Pentru a spori stabilitatea şi pentru o mai bună manevrabilitate, noua Mazda5 prezintă un şasiu îmbunătăţit şi noi suspensii. În ceea ce priveşte siguranţa, noua Mazda5 este primul model ce include sistemul de frână automată Brake Override System care gestionează automat pedalele de frână şi acceleraţie în cazul în care sunt acţionate simultan. Pasagerii sunt protejaţi de elementele de siguranţă pasive ce includ printre altele şi 6 airbaguri frontale, laterale şi cortină, centuri în trei puncte, pedalier deformabil şi scaune şi tetiere care reduc impactul asupra capului în cazul unui accident.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.