Maşini chinezeşti copii după original. Preţ bun pentru Range Rover Evoque nou

Range Rover Evoque Celălalt Edition

Maşini chinezeşti copii după original. Preţ bun pentru Range Rover Evoque nou Maşini chinezeşti copii după original. Preţ bun pentru Range Rover Evoque nou

Tocmai ziceam mai devreme despre ţepe. Ţepe de Autovit, ţepe româneşti, fără hârtii, găinării. La asta te aştepţi într-o ţară de lumea a treia – pentru că asta suntem până la urmă în ciuda unui facelift şi atât în 27 de ani. Dar dintr-o ţară în plină evoluţie comercială şi dezvoltare globală, nu te-ai aştepta la aşa ceva. Nici măcar nu poţi să ascunzi această industrie a copiilor chinezeşti. Şi nici măcar nu dau înapoi de la promovarea ei. Chinezii sunt numărul 1 la salonae cu fotografi spion care pozează maşini de jur-împrejur. Şi ştiţi de ce? Pentru că decât să dea 100.000 de euro pe o maşină ca să o întoarcă pe toate părţile, e mai ieftin să trimită la saloanele auto un fotograf pe câteva mii de euro care pozează maşina de faţă cu toată lumea fără vreo urmă de ruşine.

Aşa apar în câteva luni, poate un an, copii ale maşinilor germane pe cele mai multe străzi din Shanghai, Beijing şi ce alte oraşe mai măricele mai au ei pe acolo. Mai grav este că aceşti producători care fură fără niciun dumnezeu, sunt cunoscuţi de către mai marii producători care au cumpărat pachete majoritare de acţiuni din portofoliul marilor brand-uri istorice. Geely are Volvo şi Lotus, Dogfeng are PSA (Peugeot-Citroen Opel). La un moment dat circulau zvonuri că oricum aceste companii mai micuţe care reproduc maşini cunoscute sunt subsidiare ale acestor mari concerne care cumpără tot ce le iese în drum.

Acesta este un Landwind X7, o chestie care are în nume o bucăţică din Land Rover, una din X-urile BMW-ului şi design-ul 100% al lui Range Rover Evoque. Nu am văzut până azi chinezărie mai mare din toate punctele de vedere – nume, aspect, furăciune. Conform Autocar care citează CarNewsChina, maşina o să aibă două motoare, unul 1.5 litri turbo şi de cai-benzină şi unul de 2 litri şi 190 de cai, tot benzină. Preţul de pornire bate tot la ora asta ... 13.000 de euro pentru modelul cu 160 de cai. Varianta ultra, cea cu aproape 200 de cai, e 16.000 de euro. Un Range Evoque pleacă de la de două ori mai mulţi bani.

 

Autor Alexandru Banu

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.