Măsuri anti-criză în California: reclame pe numerele de înmatriculare

Statul californian se gândeşte să permită echiparea maşinilor cu numere de înmatriculare pe suport digital. Ceea ce ar trebui să aducă şi bani la buget! Cum?

Măsuri anti-criză în California: reclame pe numerele de înmatriculare Măsuri anti-criză în California: reclame pe numerele de înmatriculare

California se confruntă cu un deficit bugetar de aproape 20 de miliarde de dolari, aşa încât orice idee care ar putea aduce bani în vistierie este luată în considerare. Una dintre ele ţine de afişarea reclamelor pe... numerele de înmatriculare.

Este vorba de adoptarea unui suport digital pentru numerele de înmatriculare. Ecranul ar trebui să afişeze numărul maşinii atunci când vehiculul este în mişcare, dar, atunci când este oprită sau staţionează mai mult de 4 secunde (de exemplu, la semafor), pe display ar putea rula reclame.

Numărul de înmatriculare ar trebui, totuşi, să rămână afişat vizibil, într-un colţ. Ideea ar trebui să aibă şi alte aplicaţii: de exemplu, pot fi afişate informaţii din trafic, real-time, sau chiar mesaje de avertizare.

Autorul acestei propuneri, senatorul Curren Price, este sigur că această idee va aduce bani la buget, deoarece advertiserii interesaţi să îşi promoveze produsele în acest mod vor lua legătura direct cu Departamentul pentru Vehiculele Motorizate, iar banii din contracte vor intra astfel în bugetul Californiei.

Până când această propunere va ajunge în senat, este nevoie de o perioadă de analiză şi research, pentru a se vedea fezabilitatea unui asemenea proiect. Însă, dacă rezultatele vor fi bune, s-ar putea ca, din 2013, să vedem maşini cu numere de înmatriculare afişate pe display-uri.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.