Mazda demonstrează că poate creşte pe cont propriu

După divorţul de Ford, analiştii le acordau slabe şanse celor de la Mazda să reziste pe o piaţă auto din ce în ce mai problematică. Iată că, în doar câţiva ani, japonezii au răsturnat toate pronosticurile pesimiste, iar rezultatele lui 2013 anunţă un viitor strălucit. În paralel, Mazda România vine şi cu o ofertă interesantă pentru SUV-ul Mazda CX-5. Vedeţi în continuare toate datele importante.

Mazda demonstrează că poate creşte pe cont propriu Mazda demonstrează că poate creşte pe cont propriu

Mazda Motor Corporation rămâne pe un trend pozitiv după cel de-al treilea trimestru al anului fiscal care se termină la 31 martie 2014. Constructorul japonez a înregistrat creşteri în toate categoriile cheie în ultimele nouă luni. Divizia europeană a contribuit din plin, încheind anul 2013 cu cel mai bun trimestru în ceea ce priveşte vânzările de autovehicule.

Profitul operaţional la nivel global a fost de 947 milioane euro*, crescând semnificativ în perioada aprilie-decembrie 2013. Profitul net a crescut cu peste 200%, la 583 milioane euro, în timp veniturile la nivel global au atins 14,7 miliarde euro, o majorare de 26% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012.

Mazda a vândut 953.000 de autovehicule în ultimele 9 luni, reprezentând o creştere de 7% comparativ cu anul trecut. Europa (zona EU, EFTA & Turcia) a contribuit cu 109.000 autovehicule, o majorare de 27%, dintre care 35.000 în trimestrul trei, reprezentând o creştere de 41% de la un an la altul. Mazda a terminat anul calendaristic într-o notă pozitivă, pe o piaţă europeană care s-a contractat pentru cel de-al şaselea an consecutiv.

Cererea pentru maşinile Mazda din ultima generaţie a fost puternică. Cu o combinaţie între tehnologia neconvenţională SKYACTIV şi designul premiat KODO – Sufletul mişcării, Mazda CX-5 şi Mazda6 au susţinut revenirea continuă a companiei.

Acestor modele li s-a alăturat noua Mazda3, care se vinde bine după lansarea în Europa. Ultima generaţie a celui mai bine vândut model al companiei – Mazda3 – va continua să contribuie la creştere, având în vedere că introducerea ei pe piaţă la nivel global va continua în lunile următoare.

În acest context optimist, Mazda a majorat din nou previziunile referitoare la profitul pentru întregul an fiscal. Compania a crescut previziunile privind profitul operaţional la 1,35 miliarde euro, iar cele privind profitul net la 827 milioane euro. Aceste cifre reprezintă o îmbunătăţire semnificativă comparativ cu rezultatele anului anterior. În ceea ce priveşte vânzările, Mazda aşteaptă un volum global pe întregul an de 1,325 milioane de autovehicule, dintre care 160.000 în Europa

* Rezultatele financiare consolidate ale Mazda Motor Corporation pentru cel de--al treilea trimestru al anului fiscal care se termină pe 31 martie 2014. Cifrele în euro au fost calculate la 1 EUR=¥132, rata medie de schimb între aprilie şi decembrie 2013. Previziunile pentru întregul anul fiscal au luat în calcul o rată de €1 = ¥133.

Pe fondul acestor bune rezultate, Mazda CX-5, cel mai premiat SUV Mazda graţie tehnologiei SKYACTIV şi limbajului de design KODO, vine din luna februarie 2014 cu noi elemente la nivelul manevrabilităţii, design-ului şi funcţionalităţii.

La nivelul întregii game CX-5 au fost aduse îmbunătăţiri la designul cutiei de viteze automate, care permit deplasarea liniară a schimbătorului de viteze. De asemenea, confortul în timpul virajelor şi rulării este mai bun, datorită modificărilor aduse la amortizoare, bucşe şi bara stabilizatoare. În ceea ce priveşte gama de culori, două nuanţe de albastru vor fi înlocuite cu Albastru Reflex şi Albastru Intens Cristal.

Nivelul de echipare Revolution va include sistemul de navigaţie în standard, acesta fiind montat pe parcursul procesului de producţie în Japonia, scaunul şoferului va fi echipat cu memorie iar cel al pasagerului va fi reglabil electric. Mazda CX-5 Revolution beneficiază şi de îmbunătăţiri aduse interiorului, la tapiţeria volanului, schimbătorului de viteze şi frânei de mână.  

Până la 31 martie 2014 clienţii beneficiază şi de o ofertă şi preţuri speciale la achiziţionarea CX-5, în limita stocului disponibil: pachet opţiuni cadou ce include vopsea metalizată şi sistem de navigaţie începând cu nivelul de echipare Challenger, garanţie extinsă de 5 ani în limita a 150.000 km şi ofertă de finanţare avantajoasă cu 4.9% dobândă**.

Mazda CX-5 s-a remarcat de la lansare până în prezent, adjudecând mai multe premii pentru tehnologie şi design. Modelul CX-5 trece dincolo de convenţional şi oferă performanţe superioare în segmentul său, siguranţă, eficienţă precum şi un aspect atractiv.

Unele dintre cele mai importante atribute care caracterizează Mazda CX-5 sunt consumul de 4,6 l/100 km şi emisiile de CO2 de 119 g/km***, printre cele mai bune din clasă. Toate motoarele SKYACTIV – două pe motorină şi unul pe benzină, sunt echipate cu sistemul unic Mazda i-stop, destinat reducerii consumului de combustibil, care asigură o repornire foarte rapidă.

În momentul de faţă, Mazda CX-5 este una dintre cele mai sigure maşini, beneficiind de o gamă de sisteme de siguranţă active de invidiat şi de un sistem siguranţă pasiva de ultimă generaţie, care asigură protecţie de top atât pasagerilor, cât şi pietonilor. Euro NCAP (precum şi ANCAP din Australia) a oferit maximul de 5 stele SUV-ului CX-5. De asemenea, Mazda CX-5 a fost numită “Top Safety Pick 2012” de către Insurance Institute for Highway Safety din SUA.

** Leasing financiar prin UniCredit pe o perioada de finantare: 12 luni – 60 luni, avans minim 25%, DAE de la 8.0% in functie de model si schema de finantare. Oferta este supusa unor termene si conditii.

*** Ciclu combinat pentru versiunea cu tracţiune faţă, cu SKYACTIV-D CD150 şi transmisie manuală SKYACTIV-MT cu şase trepte

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.