Noul BMW 330e Sedan este lansat pe piaţă. Varianta plug-in hybrid are o autonomie electrică mai mare cu peste 50% - GALERIE FOTO

Varianta plug-in hybrid completează portofoliul de sisteme de propulsie pentru noua generaţie a sedanului sport.

Noul BMW 330e Sedan este lansat pe piaţă. Varianta plug-in hybrid are o autonomie electrică mai mare cu peste 50% - GALERIE FOTO Noul BMW 330e Sedan este lansat pe piaţă. Varianta plug-in hybrid are o autonomie electrică mai mare cu peste 50% - GALERIE FOTO

Combinaţie de dinamică superioară şi eficienţă exemplară defineşte caracterul noului BMW Seria 3 Sedan. Cea mai nouă generaţie a tehnologiei BMW eDrive este combinată cu un motor pe benzină, cu patru cilindri. Cu ocazia debutului la un model BMW, XtraBoost - disponibil standard - creştere puterea sistemului plug-in hybrid la un maxim de 215 kW/292 CP. Autonomia sa electrică este mai mare cu peste 50% faţă de a predecesorului; 66 de kilometri pot fi parcurşi cu emisii locale zero. 

Sistemul plug-in hybrid reuneşte calităţile unui motor pe benzină, de 2,0 litri şi cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo şi putere de 135 kW/184 Cp cu talentele unui motor electric, care generează o vârf de putere de 83 kW/113 CP. Împreună, cele două surse de propulsie produc u cuplu maxim al sistemului de 420 Nm.

Noul BMW 330e Sedan sprintează de la 0 la 100 km/h în 5,9 secunde spre o viteză maximă de 230 km/h. Experienţa de condus este acompaniată de o notă a sistemului de propulsie specifică modelului şi plină de emoţie, care se regăseşte şi la interior. 

Condus pur electric la viteze de până la 140 km/h

În modul de condus HYBRID, noul BMW 330e Sedan poate atinge viteze de până la 110 km/h cu propulsie exclusiv electrică - o creştere de 30 km/h faţă de predecesor. 

Motorul electric al noului BMW 330e Sedan este integrat în transmisia Steptronic cu opt trepte, economisind astfel spaţiu. Designul inteligent permite versiunii specifice hibrizilor a transmisiei să fie mai lungă cu doar 15 milimetri faţă de variantele cu propulsie convenţională ale noului BMW Seria 3 Sedan. Obţinerea puterii prin intermediul generării energiei la frânare, unde motorul electric joacă rolul unui generator, este foarte eficientă. Energia electrică transmisă bateriei de înaltă tensiune fie în acest mod, fie prin alimentare de la reţeaua electrică alimentează circuitul 12V de la bord. Astfel, surplusul oferit de generatorul acţionat de motorul termic este folosit în funcţie de cerinţe şi contribuie la îmbunătăţirea eficienţei generale a sistemului.

Acumulatorul de înaltă tensiune al noului BMW 330e Sedan este montat sub scaunele din spate, în timp ce rezervorul de benzină este deasupra punţii spate. Aceasta înseamnă că abilităţile cargo ale modelului plug-in hybrid sunt foarte puţin reduse, iar capacitatea de încărcare de 375 de litri poate fi extinsă la nevoie datorită divizării/rabatării spătarului banchetei în raport 40:20:40.

Tehnologia de propulsie prezentată la modelul plug-in hybrid al noului sedan sport va fi disponibilă şi la noul BMW 330e Touring cu începere din vara 2020. Va fi pentru prima dată când clienţii care comandă un model BMW Touring pot alege un sistem de propulsie plug-in hybrid. Noua ofertă face ca BMW să-şi continue ofensiva de modele cu sistem de propulsie electrificat.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.