Noul Volkswagen Golf 8 ţinteşte zona premium. Mai mare, mai spaţios, cu funcţii de conducere autonomă. VW promite un model "mereu conectat"

Cea de-a opta generaţie Volkswagen Golf, poate cel mai faimos model german, va fi mai mare, mai confortabilă şi va oferi un pachet tehnologic avansat.

Noul Volkswagen Golf 8 ţinteşte zona premium. Mai mare, mai spaţios, cu funcţii de conducere autonomă. VW promite un model "mereu conectat" Noul Volkswagen Golf 8 ţinteşte zona premium. Mai mare, mai spaţios, cu funcţii de conducere autonomă. VW promite un model "mereu conectat"

Cea de-a opta generaţie Volkswagen Golf, poate cel mai faimos model german, va fi mai mare, mai confortabilă şi va oferi un pachet tehnologic avansat.

VW Golf 8, care urmează să intre în producţie în mai puţin de 11 luni, va face pasul spre zona premium. Cu îmbunătăţiri majorare la capitolele tehnologie, rafinament, conectivitate şi conducere autonomă, Golf vrea să se distanţeze de concurenţă.

Ampatament mărit şi probabil fără variante în 3 uşi şi break

Designul exterior se anunţă revoluţionar pentru acest segment. Noul Golf va avea linii mai ascuţite, asemănătoare cu cele ale noului VW Polo. Nu va mai exista un model pur electric, deoarece VW va începe producţia gamei electrice ID la scurt timp de la lansarea lui Golf 8.

Se pare că modelul în trei uşi, cât şi varianta break, au mari şanse să fie eliminate de pe lista variantelor de caroserie disponibile.

Golf 8 va avea un ampatament mărit, precum şi un portbagaj mai mare decât modelele oferite de concurenţă.

Un interior complet digital

Schimbări majore vor fi şi la interior. Echipările de top ar urma să fie aproape complet lipsite de butoane fizice. Klaus Bischoff, şeful diviziei de design a VW, a spus că interiorul lui Golf 8 va ri un mediu complet digital, volanul fiind singurul element clasic. Ecranele tactile vor lua locul butoanelor clasice. Până şi comanda luminilor ar urma să fie înlocuită de un touchpad.

Motoare noi, dar şi variante de pe VW Golf 7

Noul VW Golf va oferi o gamă de motoare cu sistem mild hibrid de 12 volţi pentru modelele entry-level şi mid-range. Propulsorul 1.5 TSI ACT, disponibil şi pe Golf 7, va face trecerea şi pe generaţia următoare. Va mai fi disponibil un motor pe benzină de 1 litru şi un diesel nou de 1,5 litri. Pe lista propulsoarelor va mai fi un nou diesel de 2 litri, care va dezvolta puteri cuprinse între 135 şi 201 CP, acest motor urmând să intre pe modelele Audi înainte să fie prezentat pe Golf 8.

VW promite că noul Golf va fi "mereu conectat". Noul card eSIM introdus pe noul VW Touareg va asigura conectivitatea continuă la internet a noului Golf. Astfel, vor putea fi oferite informaţii în timp real la bord.

Funcţii de condus autonom prezente la bord

Funcţii avansate de conducere autonomă vor fi prezente pe noul Golf, transformând modelul hatchback într-una dintre cele mai avansate maşini din istoria companiei.

"Noul Golf va duce VW în era vehiculelor conectate permanent cu funcţii extinse de condus autonom. Va avea mai multe sisteme software decât orice versiune de până acum. Va fi mereu conectat la internet, iar cockpit-ul digital şi sistemele de asistenţă vor fi un etalon în materie de conectivitate şi siguranţă", a declarat Karlheinz Hell, şeful diviziei VW de compacte.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.