Povestea Pirelli şi a celor 147 de ani de activitate în cinci episoade ale unui roman grafic digital

În aproximativ douăzeci de minute, cele cinci episoade - însoţite de muzică şi ilustraţii special produse - spun povestea Pirelli din 1872, anul înfiinţării sale în Milano, ca "G.B. Pirelli & C.", şi până astăzi.

Povestea Pirelli şi a celor 147 de ani de activitate în cinci episoade ale unui roman grafic digital Povestea Pirelli şi a celor 147 de ani de activitate în cinci episoade ale unui roman grafic digital

Povestea Pirelli şi a celor 147 de ani de activitate este relatată într-un roman grafic digital. Cele cinci episoade ale "Pirelli an Italian in the world" reprezintă un “profil de companie” 4.0, pe care Pirelli îl va prezenta pe o platformă dedicată, pe site-ul pirelli.com.

Formatul foloseşte stiluri şi tehnici care includ ilustraţii, imagini de arhivă şi design grafic animat, oferindu-le spectatorilor posibilitatea de a accesa conţinut suplimentar în timpul vizionării: https://corporate.pirelli.com/corporate/en-ww/pirelli-history?_ga=2.134924408.802562478.1555494917-2133578108.1525421839

Proiectul are la bază reconstituiri istorice din cartea "Pirelli. Inovaţie şi pasiune", a profesorului Carlo Bellavite Pellegrini, publicată de Il Mulino. 

În primul episod, The Future’s Rubber, Giovanni Battista Pirelli, fondatorul companiei, priveşte pe fereastra din fabrica din Sevesetto şi se întreabă ce conduce o mulţime la rebeliune, în mai 1898, în vreme ce un grup furios se deplasează pe străzile din Milano. Aceste gânduri şi reflecţii inspiră istoria companiei, iar în cel de-al doilea episod, desfăşurat în anii 1930, îl vedem pe fiul său, Alberto, moştenind averea antreprenorială şi culturală a tatălui său.

Cinci episoade, prezentate într-un limbaj inovator, în care este descrisă creşterea industrială a companiei Pirelli, strâns legată de structura economiei şi a societăţii, anii provocatori, schimbările şi obiectivele obţinute.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.