Program de personalizare Ferrari

Principala noutate la standul producătorului italian de la Salonul Auto de la Geneva îl reprezintă noul program de personalizare al modelelor, menit să diferenţieze şi mai mult clienţii mărcii căluţului cabrat.

Program de personalizare Ferrari Program de personalizare Ferrari
Ferrari one to oneDenumit One-to-One Personalisation Programme, conceptul permite noilor clienţi Ferrari să-şi personalizeze noua achiziţie cu o gamă largă de opţionale. Modelul folosit pentru a demonstra ce se poate realiza prin acest program este un 612 Scaglietti, ce este modificat pentru a aminti de 365 GTB4 Daytona, prezentat în paralel în cadrul aceluiaşi stand, cu ocazia împlinirii a 40 de ani de carieră.

Ferrari-ul 612 este dotat cu piele perforată în stilul celei aflate pe modelul Daytona din 1967 şi este de asemenea echipat cu un plafon panoramic din sticlă, opţiune tot mai întâlnită pe maşinile actuale. Dar la acest model Ferrari, cantitatea de lumină lăsată să treacă prin sticla acoperişului este ajustabilă de la un simplu buton. Schimbările mecanice sunt limitate la o nouă cutie SuperFast ce schimbă treptele de viteză în aproape 100 de milisecunde.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.