Renault Megane E85

Renault a ales gama compactă pentru a lansa primul său model destinat pieţei europene ce va rula cu etanol (E85).

Renault Megane E85 Renault Megane E85

Motorul modificat în acest sens este cel de 1,6 16v căruia i-au fost efectuate adaptări la rezervorul de combustibil, sistem de injecţie şi camerele de ardere. Megane va fi disponibil cu acest motor în versiunile hatch şi break şi va fi mai scump cu 200 de euro comparativ cu motorul tradiţional pe benzină.

Noul propulsor dezvoltă doar 105 CP, consumă mai mult şi oferă prestanţe dinamice mai slabe. Însă datorită tipului natural de producţie al etanolului, prin care este absorbită o mare parte din cantitatea de CO2 emisă de automobil în timpul funcţionării, rezultă un aspect ecologic deloc de neglijat. Motorul a fost dezvoltat pe baza experienţei acumulate în Brazilia, acolo unde Renault vinde modele precum Megane şi Clio dotate cu propulsoare capabile să ruleze cu etanol E100.



Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.