Seat - planuri interne

Seat nu început tocmai fericit anul, înregistrând o scădere a vânzărilor, dar mizează pe Ibiza, noua şi vechea generaţie, şi pe restul modelelor din gamă pentru a îşi îndeplini obiectivele.

Seat - planuri interne Seat - planuri interne

Obiectivul de vânzări al mărcii spaniole stabilit pentru 2008 este comercializarea a 5.500 de automobile, în creştere cu 11% faţă de nivelul de anul trecut, dar importatorul s-a confruntat cu o scădere de 5% în primele cinci luni. Revirimentul Seat va avea însă la bază  vechea generaţie a modelului Ibiza, şi modele Leon, Cordoba şi noua Ibiza.

"Avem toate resursele pentru a atinge ţinta pe care ne-am propus-o pentru acest an, aceea de 5.500 de maşini. Cu toate acestea, evoluţia imprevizibilă a pieţei în ultimele luni a demonstrat că a face previziuni exacte în privinţa evoluţiei vânzărilor este un lucru destul de dificil în momentul de faţă", a declarat agenţiei MEDIAFAX, directorul mărcii Seat în România, Bogdan Militaru.

Militaru a mai spus că repoziţionarea vechii generaţii a Seat Ibiza, printr-un preţ mai mic la varianta standard, ar putea impulsiona livrările acestui model, disponibil acum în două variante de echipare, Fun şi Exclusive.

Modelele Seat disponibile în România sunt Ibiza, Leon, Cordoba, Altea, Altea XL, Altea Freetrack, Toledo, Alhambra şi noua generaţie Ibiza. În toamnă, urmează să fie lansată noua Ibiza în trei uşi, iar anul viitor un sedan denumit Exeo.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.