Şi în octombrie, Dacia ”rupe” în Franţa şi ajunge la o cotă de piaţă de aproape 5%

Dacia îşi continuă marşul triumfal în Franţa, unde în luna octombrie a înregistrat o creştere de 10% faţă de aceeaşi lună a aceluiaşi an şi ne arată că vesticii pur şi simplu iubesc această marcă.

Şi în octombrie, Dacia ”rupe” în Franţa şi ajunge la o cotă de piaţă de aproape 5% Şi în octombrie, Dacia ”rupe” în Franţa şi ajunge la o cotă de piaţă de aproape 5%

În luna octombrie, piaţa auto franceză a înregistrat o uşoară creştere, de 2,6%, ajungând la un total de 166.515 de maşini noi vândute. Dintre acestea, 7.260 de unităţi poartă sigla Dacia, ceea ce înseamnă că, în perioada ianuarie-octombrie 2013, Dacia a ajuns la o cotă de piaţă de 4,92% în Franţa.

Adică foarte bine, în condiţiile în care mărcile franţuzeşti Renault, Peugeot şi Citroen acaparează jumătate din vânzările de maşini noi în hexagon. Practic, Dacia se situează pe locul 6, după VW (locul 4) şi Ford (locul 5) - marca românească este la o distanţă de numai 200 de exemplare în urma lui Ford în luna octombrie!

Faţă de octombrie 2012, Dacia a înregistrat o creştere de 9,6%, ceva mai mică decât Peugeot (11%), dar dublă faţă de Renault (4,9%). Însă marele avantaj al Daciei se poate vedea comparativ cu rivali mai apropiaţi: Skoda a vândut sub 2.000 de exemplare, Chevrolet puţin peste această cotă, iar Hyundai şi KIA cumulat au depăşit puţin 5.100 de exemplare.

În ce priveşte primele 10 luni ale anului 2013, Dacia a înregistrat în Franţa o creştere de 7,6%, ajungând la 72.567 de exemplare, ceea ce o plasează pe locul 5 în clasamentul general din Hexagon.

Până la finalul lui 2013 analiştii nu cred că e posibil ca Dacia să depăşească 100.000 de exemplare comercializate în Franţa, dar, trecând peste numerele rotunde, marca românească are şanse să primească neoficial premiul de revelaţie a pieţei auto franceze.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.