ŞOCANT: campanie de conştientizare anti-poluare

Dacă aveţi probleme atunci când vedeţi sânge, nu ar trebui să vă uitaţi la această reclamă - deşi e clar că vorbim, de fapt, de ketchup. E un avertisment tragi-comic adresat celor neinteresaţi de problemele ecologice.

În ce moduri putem reduce emisiile de CO2? În suficient de multe, printre care şi încercarea de a reduce utilizarea intensivă a maşinilor. Dar pentru asta trebuie să fim cu toţii interesaţi, nu?

Următorul clip video ne oferă o perspectivă tragi-comică asupra măsurilor care pot fi aplicate în cazul ignoranţilor. Vi se pare reuşit mesajul?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.