Succesul General Motors din 2011, contestat de Volkswagen

Germanii pretind locul I la nivel mondial şi contrazic cifrele de vânzări comunicate de General Motors pentru anul trecut.

Succesul General Motors din 2011, contestat de Volkswagen Succesul General Motors din 2011, contestat de Volkswagen

De curând, General Motors a declarat rezultate comerciale excelente pentru anul 2011, producătorul american reuşind să vândă la nivel mondial, inclusive prin diferite companii subsidiare, nu mai puţin de 9.025.942 exemplare.

Tocmai acesta este motivul pentru care Volkswagen contestă supremaţia americanilor, pe care îi acuză de faptul că se folosesc de procentul important de acţiuni pe care îl deţin în cadrul unor companii chinezeşti precum SAIC MotorCorp. Sau Liuzhou Wuling Motors Co.

Cu ajutorul maşinilor produse de chinezii afiliaţi General Motors, americanii au produs în afara ţării lor 1,2 milioane de automobile, ceea ce contribuie decisiv la rezultate globale foarte bune.

Cei de la Volkswagen susţin că numărul de 8,16 milioane de automobile pe care le-au vândut în 2011 este obţinut fără să fi fost socotite şi cele 200.000 de camioane construite de Scania şi MAN, cei doi producători la care germanii deţin acţiuni.

Totuşi, nici alţi producători nu sunt scutiţi de îndoieli, în legătură cu numărul de automobile comercializate. Locul trei, ocupat de Toyota, cu 7,91 milioane de maşini vândute în 2011, ar putea fi uşor pus în discuţie.

Acest lucru ar fi posibil dacă vânzarile alianţei Renault-Nissan şi ale companiei AvtoVAZ ar fi comunicate unitar de către cei trei producători, având în vedere procentul de 25% din acţiuni pe care grupul franco-japonez îl deţine în cadrul companiei ruseşti.

Astfel, s-ar ajunge la un număr de 8,03 milioane de automobile Renault, Dacia, Nissan şi Lada comercializate la nivel mondial, ceea ce ar intrece rezultatele obţinute de japonezii de la Toyota.

Aşadar, câtă vreme rezultatele se păstrează strânse, fiecare bilanţ de vânzări va aduce dispute între companii. Rămâne de văzut care va fi primul producător ce va trece de 10 milioane de automobile vândute la nivel mondial.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.