Vânzările Chevrolet în primul trimestru 2010

În primul trimestru al anului 2010, Chevrolet a vândut 107.070 de autovehicule în toată Europa, ceea ce echivalează cu o cotă de piaţă de 2,3%. Faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009, vânzările Chevrolet au crescut cu 14%, sau cu 12.748 de autovehicule.

Vânzările Chevrolet în primul trimestru 2010 Vânzările Chevrolet în primul trimestru 2010

Într-un climat economic dificil, Chevrolet a reuşit să-şi sporească cota de piaţă pe 14 pieţe europene. În luna martie, Chevrolet a vândut 44.610 autovehicule în Europa, faţă de 35.854 în luna martie a anului 2009, marcând o creştere de 24 de procente.

În România, în primul trimestru al acestui an, Chevrolet a vândut 614 unităţi. În martie 2010 vânzările Chevrolet România (369 unităţi) au crescut cu 7.26% faţă de martie 2009. Directorul reprezentanţei Chevrolet România, Cătălin Manta a declarat: "Estimăm că în primul trimestru al lui 2010 piaţa scade cu aproximativ 40% faţă de primul trimestru al lui 2009. În aceste condiţii Chevrolet estimează pentru primele 3 luni din 2010 o cotă de piaţă de 3.1% (peste cea a lui Chevrolet Europa) şi o creştere de 1.14% faţă de cea a primului trimestrului 2009."

În primul trimestru al anului 2010, numărul de înmatriculări de autovehicule Chevrolet în Danemarca a crescut de peste trei ori (+366%), vânzările din Portugalia şi Grecia au sporit de peste două ori (+113 sau +104 procente), iar cifrele de vânzări au crescut cu 60 de procente în Turcia, cu 68 de procente în Spania şi cu 26 de procente în Marea Britanie comparativ cu primele trei luni ale anului trecut. Creşteri substanţiale în ceea ce priveşte volumul de vânzări au fost înregistrate şi în Olanda (+58%), Elveţia (+47%) şi Austria (+38%).

În primele trei luni ale anului 2010, Chevrolet a vândut 18.617 unităţi în cadrul segmentului mini (Spark şi Matiz), 17.281 de autovehicule din clasa mică (Aveo şi Kalos) şi 25.825 de autovehicule compacte (Cruze, Lacetti şi Nubira).


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.