Vânzările Mazda din România au crescut cu 5% în primul semestru din 2019

Mazda păstrează trendul crescător al vânzărilor în România.

Vânzările Mazda din România au crescut cu 5% în primul semestru din 2019 Vânzările Mazda din România au crescut cu 5% în primul semestru din 2019

Mazda păstrează trendul crescător al vânzărilor în România. Astfel, producătorul a comercializat 1.191 de vehicule în România în primele şase luni, mai mult cu 5% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018. Cel mai vândut model pe piaţa locală a fost Mazda CX-5 cu 407 unităţi, în timp ce Mazda CX-3 şi-a adjudecat locul 2 cu 347 de unităţi, iar noua Mazda3 închide podiumul cu 258 de maşini comercializate. 

„CX-5 şi CX-3 se menţin pe primul loc în topul vânzărilor Mazda în România reconfirmând interesul sporit al pieţei pentru SUV-uri, dar şi atractivitatea modelelor Mazda care au beneficiat aproape anual de actualizări tehnologice şi de  elemente de confort. Noua Mazda3, cel mai nou model din gamă şi primul din noua generaţie de autovehicule Mazda încă nu şi-a arătat întregul potenţial, vânzările începând în al doilea trimestru al anului. Deja are un număr semnificativ de comenzi, iar mult aşteptatul motor inovator SKYACTIV-X, cu aprindere prin compresie şi control cu scânteie, ce va fi disponibil din toamnă va fi un nou argument forte pentru compacta Mazda, pe lângă designul premiat”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

Mazda6 a înregistrat la rândul său o creştere importantă, cu 49% faţă de primul semestru din 2018.

În continuare, toate modelele mărcii beneficiază de un pachet complet de avantaje: finanţare cu dobândă avantajoasă prin UniCredit Leasing, garanţie 5 ani în limita a 150.000 de km şi preţuri speciale.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.