De 4 ani îl aşteptam şi nu mai venea. Acum mai stăm liniştiţi încă 4 :)

Autor: Alexandru Banu acum 6 ani Fete si masini

A5 E TOTAL

Audi are noua gamă A5 completă. După sedan şi coupe, a venit şi cabrio. Chiar şi S5, cu 350 de cai putere. Noul A5 cabrio e mai lung cu 5 cm decât cel din 2012. Ăsta e un avantaj pentru cei din spate, mai ales, care au mai mult loc, zice Audi. E lung A5-ul, dar paradoxal e mai uşor cu 40 de kg decât modelul din generaţia veche. Plafonul e textil şi se retrage / închide în 15 / 18 secunde. Aici, Audi stă mai bine decât un Mercedes E Cabrio. Decapotarea şi capotarea se pot face până la 50 de km/h la Audi, cu 10 km/h peste ce poate un E Cabrio. Portbagajul e suficient de mare cu plafonul tras (maşina nedecapotată) – 380 litri. Pentru acţionarea uşii portbagajului, şoferul trebuie să facă acel gest deja comun pe multe maşini – să-şi plimbe un pic piciorul pe sub spoilerul spate.

MICROFOANE PLANTATE ÎN CENTURI

O opţiune nouă sunt microfoanele de pe centurile de siguranţă din faţă, pentru captarea comenzilor vocale. Pentru că e un cabrio, vântul poate distorsiona mult calitatea cuvintelor pe care i le adresezi maşinii. Motoarele anunţate până acum sunt 2 diesel-uri (2 şi 3 litri, adică 190 şi 220 de cai) şi 2 TFSI –uri (benzină, turbo, de 250 si 350 de cai – „S” – ul ). Urmează încă un TFSI de 2 litri şi 190 de cai şi un TDI de 3 litri şi 285 de cai. Audi spune că pentru noul A5 Cabrio a reuşit o eficientizare a puterii-consum între 17% si 22%. Din ce am înţeles noi exact, puterea a crescut cu 17% şi consumul a scăzut cu 22% în medie datorita diverselor modificări făcute la motor şi transmisie, dar şi datorită scăderii greutăţii. Transmisiile vor fi şi integrale, manuale sau automate cu 7 sau 8 viteze.  

NOILE A5 ŞI S5 CABRIO (GALERIE FOTO)




Comentarii
Inchide