PICTORIAL de Sânziene: Jojo, Opel Adam şi două zâne

Autor: Adrian Mihălţianu 24 iun. 2013 Fete si masini

O fi Opel Adam un german get-beget, dar s-a lăsat clar impresionat de Jojo şi de fetele noastre îmbrăcate în ii româneşti. ProMotor se alătură sărbătoririi zilei internaţionale a iei româneşti cu un mini-pictorial care face legătura dintre tradiţie şi modă actuală.

Ia românească, deloc retro

Ieşită dintr-o perioadă de umbră, ia românească începe dă prindă teren în lumea modei. La Blouse Roumaine, cum este cunoscută în afară, este imitată şi reinventată de mari creatori de modă, purtată de vedete de Hollywood şi privită ca un accesoriu vestimentar de avantgardă. Relansată prin intermediul unei campanii pe Facebook, ia românească a ajuns să fie purtată cu mândrie şi de vedetele noastre.

Cheia unei ii este personalizarea ei: o ie autentică este făcută special pentru persoana care o poartă. Modelele de pe ea şi stilul lor arată de unde vine şi ce este persoana care o îmbracă. Fiecare model autentic are o poveste proprie exprimată în figurile geometrice ţesute pe el, iar descifrarea acestora este un joc al minţii care din păcate nu a fost transmis cum se cuvine între generaţii.

Vorbim de o mantie care – în tradiţie – transcende simpla haină şi joacă un rol protector pentru purtătoarea ei – modelele şi forma unei ii trebuie să alunge spiritele rele şi să acţioneze ca o armură împotriva răului. Dar să reflecte şi personalitatea acesteia, care este ceva unic, în ciuda modelelor vechi, în unele cazuri, de mii de ani. Tocmai de aceea, o ie autentică este creată la comandă sau foloseşte elemente-cheie de design care definesc purtătoarea ei. Nimic mai avangardist, aşadar!

Opel ADAM, un neamţ de oraş. Fashion.

Opel ADAM îşi trage numele de la fondatorul mărcii Opel. Are rădăcini serioase, aşadar, în istoria fabricantului german de automobile. Totuşi, nemţii n-au vrut să facă o maşină retro – nici n-ar fi avut de ce, căci designul nu a fost, până de curând, un element-cheie al mărcii Opel. Cum acestuia i-a fost acordată o atenţie majoră în ultimul timp, era cazul să fie produsă şi o maşină urbană capabilă să arate lumii că Opel ştie să fie şi gingaş, nu doar rezonabil.

La fel ca ia românească, ADAM poate fi personalizat în zeci de mii de feluri – sunt 61.000 de combinaţii exterioare şi 82.000 de combinaţii interioare – de la culoarea de pe bord şi tapiţerie, la culoarea interioară şi exterioară a plafonului, jante, oglinzi şi multe alte elemente – astfel încât nicio maşină nu ar trebui să fie identică cu alta. Deşi firma are o tradiţie îndelungată în crearea de maşini de oraş, la ADAM a fost ridicată ştacheta: automobilul trebuia să arate avangardist şi chic, ceva nou pentru Opel.

Cele trei versiuni de echipare – JAM, GLAM, SLAM – pot fi combinate cu trei motorizări pe benzină, de 70, 85 sau 100 CP. La condus, ADAM este vioi şi agil în oraş, dar rezistă şi la viteze mai mari, pe şosea. N-are însă o personalitate volubilă, specifică maşinilor italiene, ci una mai sobră, conformă genelor sale germane. Cheia sa nu stă însă în datele tehnice, ci în modul în care te face să te simţi la volan – o maşină care întoarce capetele pe stradă şi face femeile să te oprească să te întrebe câte ceva despre ea e ceva, nu? 🙂

Ca şi ia românească, îţi vei face un ADAM autentic la comandă!

Ii româneşti: Romanian Label
Fotomodele: Teodora şi Ana Maria
Style & Makeup: Ana Letea
Jojo: Hair by Kore Kinga -TRIBUTE by G.S,
vintage family IA, H&M vest recreated by
Alina Dascalescu, shorts Forever 21, handmade
boots – Victorian Mood by Adriana
Popa, styling Alina Dascalescu
 
PICTORIAL publicat în Revista ProMotor nr. 102
Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide