Peugeot 908 Hibrid Diesel-Electric

Introducerea dieselului în competiţii a fost considerată un sacrilegiu de către purişti. Acum avem şi variantă electrică. De asta ce mai ziceţi?

Peugeot 908 Hibrid Diesel-Electric Peugeot 908 Hibrid Diesel-Electric

KERSPeugeot Sport a prezentat weekendul trecut o versiune hibridă a modelului de curse 908 HDi FAP, echipată cu un dispozitiv de tipul KERS (kinetic energy recovery system) asemănător celui dezvoltat pentru maşinile de Formula 1. Acesta este compus din trei elemente principale: un motor electric de 60 de KW ce înlocuieşte obişnuitul electromotor, 10 baterii litiu-ion şi un convertor electronic ce controlează fluxul de curent. Astfel, 908 HDi HY poate să funcţioneze în trei moduri: excclusiv electric, exclusiv termic şi o combinaţie între cele două.

Tehnologia permite ca o parte din energia cinetică să fie recuperată pe timpul frânării şi să fie stocată în bateriile de la bord pentru a putea fi folosită apoi în două moduri: un plus de puterede 80 CP pentru aproximativ 20 de secunde pe tur fără nici un fel de consum suplimentar de energie sau o reducere a consumului între 3 şi 5 procente la acelaşi nivel de performanţă. Nu sună rău.

 VEZI TOATE ANUNTURILE PEUGEOT.


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.