Audi RS e-tron GT, rivalul lui Tesla Model S, a făcut o vizită la RAR

Autor: Ionuț Vîlciu acum o săptămână Știri auto

Un exemplar de Audi RS e-tron GT a ajuns și în România. Reprezentații de la RAR par că au fost destul de încântați de electrica germană.

Audi a lansat e-tron GT în 2021, fiind încă un membru al gamei sale de mașini electrice. Modelul e-tron GT este un concurent pentru Tesla Model S, chiar dacă Tesla are performanțe ceva mai bune.

Audi e-tron GT este construit pe platforma lui Porsche Taycan, primul vehicul complet electric al producătorului german. La fel ca Taycan, Audi e-tron GT utilizează tehnologia pe 800V, ceea ce îi permite performanțe bune și să se încarce rapid de la stațiile care și permit acest lucru.

Versiunea de bază produce 476 de cai putere. Adițional, există un boost pe perioade scurte de timp, cum ar fi în depășiri, care majorează puterea la 530 de cai. Bateria măsoară 93 kWh, dintre care 85 sunt utilizabili.

Audi RS e-tron GT la RAR Grivița

Exemplarul care și-a făcut apariția la unitatea Registrului Auto Român din Grivița nu este un model de bază. Este vorba despre versiunea de top, care produce aproape 600 de cai putere.

Versiunea RS duce totalul de putere la 598 de cai și 830 Nm cuplu. Cu funcția de overboost puterea ajunge la 646 de cai.

Într-adevăr, nu sunt valorile unei Tesla Model S Plaid, dar sunt suficiente pentru a propulsa sedanul cu o masă de peste două tone de la 0 la 100 de kilometri pe oră în doar 3,3 secunde Viteza maximă este limitată electronic la 250 de kilometri pe oră.

Mașina despre care ni se vorbește de cei de la RAR Grivița este nou produsă și este configurată într-un mod destul de agresiv. Este o echipare care se bazează foarte mult pe negru. Pe lângă culoarea cu care mașina este vopsită, și restul elementelor au suferit un tratament similar. Astfel, nu există elemente cromate, nici măcar siglele. În contrast cu caroseria complet neagră sunt etrierele de frână de culoare roșie. Acestea sunt niște frâne sport, de dimensiuni generoase, care să furnizeze putere de frânare suficientă.

Interiorul este din piele neagră cu cusături roșii, în temă cu exteriorul mașinii. Bordul mașinii este acaparat de cele două ecrane digitale, de dimensiuni generoase.

Prețurile de achiziție pentru un Audi RS e-tron GT încep de la 142.500 de euro, în Germania.

 

 


Sursa foto: Registrul Auto Român


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide