Audi SQ7 și SQ8 primesc o nouă motorizare V8 pe benzină

Autor: George Cristea acum 4 săptămâni MASINI NOI

Audi SQ7 și SQ8 primesc în Europa o nouă motorizare V8 pe benzină, care dezvoltă 507 CP. Noua motorizare a fost disponibilă de mai multă vreme clienților americani. Europenii o vor putea conduce din septembrie.

Intră în Galeria FOTO

Versiunile sportive ale lui Audi Q7 și Q8 primesc și în Europa motorizarea 4.0 TFSI de 507 CP și având un cuplu maxim de 770 Nm. În felul acesta, fanii mărcii Audi au la dispoziție o motorizare performantă care să nu fie diesel – un trend care se simte din ce în ce mai puternic în piață. Pe lângă noua motorizare, Audi SQ7 și SQ8 dispun de un tren de rulare îmbunătățit, dar și funcții de conectivitate și sisteme de asistență noi. Anterior, Audi SQ7 și SQ8 dispuneau doar de o motorizare diesel, care dezvoltă 435 CP.

Tehnologic, noua motorizare V8 de 4,0 litri folosește tehnologia Cylinder on Demand (CoD), care permite dezactivarea a patru cilindri atunci când nu se află în sarcină. Cele două turbine sunt de tipul twin-scroll și se află montate între bancurile de cilindri, ceea ce permite un răspuns rapid la apăsarea pedalei de accelerație, chiar și la turații mici. Suporții motorului sunt de tip activ, realizând minimizarea eliminarea prin compensarea acestora electromagnetic.

Audi SQ7 cu motorizare V8 pe benzină: Care sunt performanțele?

Noua motorizare este completată de cutia de viteze tiptronic cu opt trepte și sistemul de tracțiune integrală quattro. Configurația permite celor doi atleți de categorie grea să accelereze de la 0 la 100 km/h în numai 4,1 secunde și să sprinteze de la 80 km/h la 120 km/h în 3,8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

Trenul de rulare este dotat în standard cu suspensia pneumatică sport cu amortizoare controlate electronic, dar și cu sistemul de direcție integrală. În plus, Audi SQ7 și SQ8 sunt dotate cu bare antiruliu active eAWS, care îmbunătățesc confortul la rularea în linie dreaptă și stabilitatea în viraje. Pachetul mai include un diferențial sport, care permite direcționarea cuplului la fiecare dintre roțile din spate (torque vectoring), în funcție de necesități, pentru a îmbunătăți stabilitatea în viraje.

 



Comentarii
Inchide