Bentley lansează în 2019 două versiuni noi ale modelelor Continental GT si GT Convertible – GALERIE FOTO

Autor: ProMotor 19 mart. 2019 Știri auto

Ambele modele V8 sunt echipate cu un motor de nouă generaţie, de patru litri, cu turbocompresor care dezvoltă 542 CP şi cuplu de cuplu de 770 Nm. Acesta combină o putere imensă cu o autonomie mai mare, plus un sunet caracteristic pentru un V8, emis prin cele patru guri de evacuare.

Motorul de ultimă generaţie, de 4.0 litri şi 32 de valve V8, dezvoltă 542 CP şi un cuplu de 770 Nm. Dispune, de asemenea, de turbocompresoare duble situate în interiorul formei ”V” a motorului, toate acestea oferind o viteză maximă de 318 km / h şi o accelerare de la 0 la100 km / h în 4,0 secunde pentru Coupe; şi de la 0 la 100 km / h în 4,1 secunde pentru Convertible.

Noile modele V8 au jante din aliaj vopsit, de 20 de inci, cu 10 spiţe şi oferă opţiunea de a alege dintre alte nouă modele de până la 22 inci.

Bentley oferă şapte culori standard ale caroseriei exterioare, cu o gamă extinsă de opţiuni suplimentare de vopsea. Atât GT V8, cât şi GT V8 Convertible se disting prin ţevile de eşapament şi emblema V8 aplicată pe aripile din faţă.

Acoperişul adaptat GT V8 Convertible poate fi întins sau pliat în doar 19 secunde, în timp ce autoturismul se deplasează cu viteze de până la 50 km / h. Acest lucru îl transformă dintr-un coupe de lux într-un Grand Tourer de top, doar prin atingerea unui buton. Sunt disponibile şapte culori diferite pentru ţesătura capotei, inclusiv un finisaj autentic tweed, adăugat în premieră.

Interiorul luxos al Continental GT V8 integrează materiale naturale, cum ar fi pielea de cea mai bună calitate şi furniruri rare, din lemn obţinut din surse sustenabile, într-un habitaclu lucrat manual.

Scaunele din piele, ajustabile în douăzeci de poziţii, stabilesc noi standarde în industrie în materie de confort şi rafinament şi sunt monocolore pe modelele GT V8 şi GT V8 Convertible. Patru alte opţiuni de combinare a culorilor la interior sunt disponibile opţional, alături de cusături de contrast şi tighele manuale încrucişate.

Suspensia pneumatică utilizează arcuri cu trei camere, care îmbunătăţesc şi mai mult confortul la condus şi caracterul dinamic. Aceasta are rolul de a varia de la rigiditatea modului sport la confortul şi rafinamentul unei limuzine de lux, în funcţie de modul selectat.

Sistemul activ de tracţiune integrală variază distribuţia faţă-spate a cuplului în funcţie de situaţia din timpul condusului. Continental GT V8 va folosi cât mai mult posibil tracţiunea spate în condiţii normale de condus, pentru o eficienţă optimă şi o performanţă dinamică.

Direcţia asistată electric oferă un feedback excelent şoferului. Aceasta utilizează o cremalieră cu rată variabilă, permiţând un răspuns sporit cu unghiuri de direcţie mai mari pentru a ajuta la manevrabilitate, menţinând în acelaşi timp o stabilitate excelentă la viteze mari. Modelele V8 vin cu o gamă largă de caracteristici de asistare a şoferului, cum ar fi Active Lane Assist, Traffic Jam Assist şi Park Assist.
 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide