BMW M5, fii pe fază! Noul Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ este aici!

Publicat: 18 06. 2020, 13:59
Actualizat: 19 06. 2020, 11:29

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ vine să-i dea bătăi de cap noului BMW M5 facelift. Versiunile sedan și break sunt acum mai aerodinamice, mai rapide și mai mari decât cele pe care le înlocuiesc.

GALERIE FOTO

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ sedan și brek sunt cu 27 de milimetri mai late acum, iar ecartamentul este mai mare. Partea frontală și partea posterioară au fost redesenate. Apar acolo detalii cromate sau negre, în funcție de pachetele exterioare alese de client. Acesta poate alege și jantele noi de 19 inci cu 10 spițe. Mașinile sunt echipate standard cu jante de 20 de inci cu 5 spițe.

Cabina noului Mercedes-AMG E 63 4MATIC+, ca și aceea a noului BMW M5 facelift, dezvăluit săptămâna aceasta, asigură atmosfera sportivă și luxoasă tipică segmentului limuzinelor ultra-performante. Logo-ul AMG apare pe spătarele scaunelor din față, îmbrăcate în piele nappa. Lumina ambientală se regăsește în echiparea standard.

Sedanul și break-ul de performanță primesc un volan nou îmbrăcat în piele nappa, dar și ultima versiune a sistemului multimedia MBUX cu ecrane duble, voice control și setări tipice AMG. Versiunile de top, S, primesc standard ecranele duale de 12.25 inci, unite sub o carcasă din sticlă. Acestea pot fi configurate în trei moduri diferite: Modern Classic, Sport și Supersport.

Cifrele noului Mercedes-AMG E 63 4MATIC+

Mașinile sunt puse în mișcare de motorul V8 de 4.0 litri al companiei, cuplat la o transmisie automată AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, cu padele pe coloana de direcție. Unitatea dezvoltă 612 cai putere și 850 Nm sub capota versiunii S și 571 cai putere și 750 Nm la versiunea de bază. Sunt cifre care fac noul Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde. Versiunea de bază are nevoie de 3,5 secunde. Break-ul aleargă de la 0 la 100 km/h în 3,5 secunde, respectiv 3,6.

Versiunile rivale de la BMW, M5 și M5 Competition își trec în cont 600, respectiv 625 de cai putere.

GALERIE FOTO

Mașinile primesc suspensia AMG RIDE CONTROL+ cu amortizare adaptivă, iar șoferul are libertatea de a selecta unul dintre modurile disponibile: Comfort, Sport și Sport+.

Limuzina și break-ul de performanță sunt echipate și cu sistemul de transmisie integrală AMG Performance 4MATIC+. Versiunea S beneficiază și de modul Drift, care poate fi activat atunci când mașina rulează în modul RACE.