Carlex Design a modificat interiorul unui Ferrari. S-a folosit multă piele de antilopă și de bivol

Autor: Marius Vișan acum 2 luni Știri auto

În timp ce cei mai mulți dintre noi ar fi cu siguranță perfect mulțumiți să dețină un Ferrari 812 GTS de serie, nemodificat, unii proprietari consideră că această mașină ar trebui să ofere ceva mai mult.

Ca și acest proprietar căruia nu i-a plăcut aspectul interiorul modelului de serie. Așa că a apelat la experții de la Carlex Design, o companie poloneză renumită pentru modificările interesante aduse interioarelor mașinilor de lux.

Bineînțeles, clientul a avut o anumită viziune, a dorit ca noul interior să reflecte caracterul sportiv al mașinii, dar în același timp să ofere o atmosferă clasică și oarecum retro. El a vrut, de asemenea, ca interiorul să fie unic în felul său.

Carlex Design a modificat interiorul unui Ferrari 812 GTS cu multă piele de antilopă și de bivol

Prin urmare, design-ul a fost compus dintr-o combinație de culori tradiționale și materiale exotice. Scaunele, panourile ușilor și alte părți ale interiorului sunt tapițate cu piele de antilopă kudu. Kudu este numele a două specii de antilope care trăiesc în Africa de Est și de Sud.

Interesant este că această piele este considerată un material durabil, deoarece Africa de Sud reglează populația de kudu prin vânătoare. Astfel, Carlex Design a folosit piele care, altfel, ar fi fost irosită.

Aceasta este completată de detalii din piele neagră de bivol, cusături unice, logo-uri gravate cu laser și accente metalice. Toate piesele din plastic au fost vopsite în negru lucios. Din păcate, nu cunoaștem prețul modificării interioare, dar, bănuim că acestea nu au fost ieftine deloc.

Vă reamintim că puterea lui Ferrari 812 GTS este asigurată de un motor cu doisprezece cilindri de 6,5 litri care produce 588 kW (800 CP) și 718 Nm cuplu motor.

VIDEO


Sursa foto: Carlex Design Europe - Facebook


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide