Cât consumă Toyota Camry Hybrid? Mai eficientă decât un diesel?

Autor: Promotor 22 apr. 2024 Știri auto
Cât consumă Toyota Camry Hybrid? Mai eficientă decât un diesel?

Toyota este un producător recunoscut pentru eficiența motorizărilor sale hibrid, dar cât consumă o astfel de mașină în condiții reale?

Cel mai nou invitat la „Podcast cu Prioritate” este Răzvan Bălănescu, cunoscut în mediul online sub numele de 99Vehicles. În 2018, a lansat canalul auto de YouTube 99Vehicles în limba română, iar în 2019 și-a înființat propria firmă, care în mai puțin de 3 ani a generat peste 1 milion de euro cifră de afaceri.

De-a lungul timpului, el a publicat diferite clipuri informative pe YouTube, materiale care au strâns milioane de vizualizări. Invitat la noua ediție a podcastului Răzvan a vorbit alături de Luci Popa despre experiența sa financiară, de cea acumulată în mediul online, dar și despre mașinile pe care le-a avut.

Cât consumă o Toyota Camry Hybrid în condiții reale?

Printre mașinile pe care Răzvan le-a condus se numără și Toyota Camry Hybrid, echipată cu motor de 2,5 litri și 218 CP. Este o motorizare full-hybrid, care nu trebuie încărcată la priză, așa cum am văzut de-a lungul timpului pe multe alte modele din gama Toyota și Lexus.

Din experiența lui Răzvan, Camry Hybrid poate fi o mașină foarte eficientă. „Eu, de exemplu, Vâlcea – Sibiu și înapoi, că am mai fost la Sibiu și mă mai tot duc, dacă e coloană, se circulă greu, am prins accident, stânci, semafoare, reparații poduri etc., dus-întors Valea Oltului, mers până într-o sută, mers normal, în coloană… 3.8. Dus-întors 3.8. Adică făcut plinul, mă duc, abia se mișcă acul. Când plecam din Sibiu era pe nivel, full pe full, și până acasă scădea un pic”, a povestit Răzvan Bălănescu la „Podcast cu Prioritate”.

Astfel, în funcție de situație și drumul pe care îl facem, o motorizare full-hybrid poate fi cel puțin la fel de economică precum una pe motorină.

Discuția dintre Luci și Razvan de la 99Vehicles poate fi ascultată mai jos.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor



Comentarii
Inchide