Cât costă cel mai nou SUV Renault în România? Austral pornește de la 27.000 de euro

Autor: Adrian Somai acum 3 săptămâni Știri auto

SUV-ul Austral este unul dintre cele mai așteptate modele ale toamnei, fiind anunțat cu surle și trâmbițe de cei de la Renault. Este modelul ce înlocuiește Kadjar în gama constructorului francez și s-a anunțat încă de la bun început ca fiind un rival pe măsură pentru modele precum Toyota RAV4 sau Ford Kuga.

Francezii și-au pus mari speranțe în Austral, considerandu-l modelul ce i-ar putea ajuta să recucerească segmentul C, un segment care se bucură de ani buni de o popularitate uriașă printre șoferii din întreaga lume. Primul pas pe care l-a făcut Renault în această direcție a fost reprezentat de lansarea noului Arkana, însă acum lucrurile se anunță a fi și mai interesante cu acest nou SUV compact. La momentul lansării, șeful mărcii franceze, Luca de Meo, descria noul Austral ca fiind “întruchiparea perfectă a ceea ce trebuie să fie un SUV de segment C”.

SUV-ul Austral este primul model al constructorului francez care are la bază arhitectura CMF-CD. Avem un design robust, care respectă limbajul Sensual Tech și care, trebuie să recunoaștem, arată chiar bine. Din punct de vedere al dimensiunilor, Austral se mândrește cu o lungime de 4.51 metri, cu o lățime de 1.83 metri și cu o înălțime de 1.62 metri. Ampatamentul SUV-ului este de 2.67 metri, iar masa proprie minimă este de 1.373 de kilograme.

Cea mai ieftină versiune a SUV-ului Renault Austral

A trecut deja mai bine de o lună de la deschiderea comenzilor în România, șoferii care își doresc să conducă noul SUV de segment C al celor de la Renault putând plasa o comandă în acest sens. Primele livrări sunt programate însă pentru prima parte a anului următor, așa că cei care au comandat deja mașina mai au un pic de așteptat până să o poată conduce!

Șoferii care nu își doresc să cheltuie o avere pentru noul Austral își pot îndrepta atenția către versiunea de bază a SUV-ului, care pornește de la 27.000 de euro. Vorbim despre nivelul de echipare Equilibre care ne propune la exterior o grilă cromată de dimensiuni generoase și pasaje de roată și praguri laterale negre strălucitoare, iar la interior un tablou de bord atrăgător, un display central cu dimensiuni de 9 inci și un ecran de bord de 12.3 inci.

Această versiune este echipată, de asemenea, cu un sistem de asistență la parcare spate, cruise control card de acces hands-free și blocuri optice frontale LED Pure Vision. Pe lista sistemelor de siguranță mai regăsim sistemul AEB (Automatic Emergency Braking) cu protecție pentru pietoni și cicliști sau sistemul E-LKA (Emergency Lane Keeping Assist) cu monitorizare trafic din contrasens.

Din punct de vedere tehnic, SUV-ul este echipat cu un sistem mild-hybrid capabil să livreze 140 de cai putere și un cuplu maxim de 260 Nm. Transmisia se face prin intermediul unei cutii manuale cu șase trepte.

Motorul pe benzină asistat de sistemul electric de 12 V în timpul fazelor de accelerare oferă o experiență de condus mai lină și mai dinamică, limitând în același timp consumul de combustibil. Potrivit producătorului, consumul mixt este de 6.1 – 6.5 litri pentru o distanță de 100 de kilometri.

Cât costă cea mai scumpă versiune a SUV-ului Austral

Cea mai scumpă versiune a SUV-ului disponibilă la această oră în configuratorul Renault este reprezentată de versiunea Techno Esprit Alpine, care pornește de la 34.000 de euro. Vine la pachet cu faruri LED Adaptive Vision, semnalizator față/spate dinamic, jante din aliaj de 20 de inci, pachet personalizare exterioară Alpin și blocuri optice spate Matrix LED.

La interior vei primi în plus un sistem de iluminare ambientală, sistem multimedia openR link de 12 inci, tapițerie Esprit Alpin mixtă Alcantara + material textil și un pachet de personalizare interioară Esprit Alpin.

La capitolul siguranță, această versiune este echipată cu o serie întreagă de sisteme active: sistem de frânare cu ABS, cruise control și limitator de viteză, senzor de ploaie și lumină, frână de parcare asistată electric, Trafic Sign Recognition, AEB cu protecție pietoni și cicliști, alertă oboseală șofer, asistență la frânarea de urgență, ESC/ESP, Hill Start Assist, E-LKA cu monitorizare trafic din contrasens, etc.

Tehnic vorbind, această versiune este echipată cu un sistem mild-hybrid capabil să livreze 160 de cai putere și un cuplu maxim de 260 Nm. Transmisia este asigurată prin intermediul unei cutii automate cu șapte trepte. Potrivit producătorului, consumul mixt este de 6.2 – 6.5 litri pentru o distanță de 100 de kilometri.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Renault


Adrian Somai
Adrian Somai
Îmi plac mașinile și sunt mereu la curent cu ultimele noutăți din domeniu. Sunt cel mai fericit atunci când călătoresc și am șansa de a cunoaște oameni, obiceiuri și locuri noi din lumea întreagă. Nu am studiat jurnalismul, însă mi-a plăcut dintotdeauna să scriu și să ofer informații ... citește mai mult

Comentarii
Inchide