Cât costă în România noul Renault Megane facelift

Autor: George Cristea acum 6 luni Știri

Renault a anunțat noul Megane facelift în această primăvară. Prevăzut a fi lansat oficial în cadrul Salonul auto de la Geneva (anulat în martie din cauza pandemiei), Megane poate fi comandat acum și de clienții români. Iată cât costă în România noul Renault Megane facelift.

Intră în Galeria FOTO

Renault deschide comenzile în România pentru noul Megane facelift, modelul său de clasă compactă. Noul model este disponibil acum în două versiuni de caroserie (hatchback și brake). Megane va fi disponibil în patru versiuni de echipare pentru gama standard –  Life, Zen, Intens și, de acum, R.S. Line. Versiunile sportive pursânge R.S. si R.S. Trophy rămân, de asemenea, în oferta producătorului francez.

Cât costă și ce oferă Renault Megane facelift

Noul Megane oferă o selecție de motorizări pe benzină și diesel, cu o gamă largă de niveluri de putere și o gamă de transmisii manuale sau automate, pentru a se potrivi tuturor tipurilor de utilizare. Nivelurile de echipare sunt construite astfel încât să răspundă fiecărei așteptări si exigențe în utilizare. Nivelul de echipare LIFE propune deja faruri full LED Pure Vision, semnătura luminoasă C-shape, geamuri electrice față și spate, în timp ce ZEN aduce suplimentar jantele de otel 16″ Flexwheel, design Elliptik, precum și tapițerie textilă de culoare Carbon închis. Versiunea INTENS completează oferta cu senzori de parcare față și spate, sistem de detectare a oboselii cu avertizare sonoră în caz de abatere de la traiectorie, proiectoare de ceață cu iluminare statică în viraj.

Prețurile pornesc în România de la 16.300 de euro cu taxe incluse, în cazul motorizării pe benzină TCe 116 în echiparea de bază Life. Pentru fanii motorizărilor diesel, Megane oferă unitatea Blue dCi 95, de asemenea, în echipare Life, de la 17.950 de euro. Cel mai ieftin model cu transmisie automată este, surprinzător, unul cu motor diesel: Blue dCi 116 în echipare Zen, care costă 20.950 de euro. Versiunil break sunt, în general, mai scumpe cu 700 de euro la aceleași motorizări și niveluri de echipare. Cel mai scump este, desigur, sportivul Megane RS Trophy, care are un preț de bază de 36.850 de euro.

Deocamdată, versiunea hibridă cu încărcare la priză E-Tech, similară cu cea de pe modelul Captur, nu apare pe lista de prețuri pentru România. Aceasta a fost anunțată la lansarea noului Megane facelift, dar nu va fi disponibilă imediat. De altfel, nici configuratorul francez al Renault nu include această versiune.



Comentarii
Inchide