Cât costă noul Volkswagen Golf și când va ajunge în România?

Publicat: 07 12. 2019, 09:57
Actualizat: 07 12. 2019, 09:58

Volkswagen dă startul vânzărilor pentru noul Volkswagen Golf în Europa. Noua generație a modelului vine cu trei linii noi de echipare și pornește ofensiva hibridă în gama compactă.

Intră în galerie

Volkswagen pune la punct lista de prețuri pentru Golf Mk8, dezvăluit în această toamnă. În momentul lansării, modelul va fi disponibil cu patru motorizări. Celelalte versiuni vor ajunge pe piață în anii care urmează.

Clienții pot comanda Golf 1.5 TSI cu 130 de cai putere și echipare Life cu un preț de pornire de 27.510 euro în Germania. Versiunea entry-level vine în 2020 cu un preț de pornire sub 20.000 de euro. Trei linii noi de echipare, Life, Style și R-Line, iau acum locul celor denumite Trendline, Comfortline și Highline.

Echiparea standard include un instrumentar de bord digital, aer condiționat automat, faruri și stopuri LED, dar și o serie de sisteme de asistență, cum ar fi sistemul de menținere a benzii de circulație și frânarea de urgență cu funcție de detectare a pietonilor și bicicliștilor.

Clienții pot alege motorul 1.0 TSI cu 90 sau 110 cai putere, unitatea 1.5 TSI într-una dintre cele două versiuni de putere (130 și 150 de cai putere), motorul TDI de 2.0 litri TDI cu 115 sau 150 de cai putere, aceasta din urmă fiind cuplată standard la o transmisie automată DSG cu șapte trepte și dublu ambreiaj. Celelalte primesc standard transmisia manuală cu șase trepte.

Într-o primă fază, aceste unități pot fi comandate în compania liniei de echipare Life. În curând, vor fi disponibile și Style, și R-Line, aceasta din urmă fiind echiparea de top. Life aduce în plus sistemul de navigație Discover Pro, control vocal, volan și schimbător îmbrăcate în piele, cotiere în față și în spate cu două porturi USB suplimentare, Park Distance Control și jante din aliaj de 16 inci.

De anul viitor, sosesc în gama Golf și versiunile eTSI. Pentru cei care vor mai mult, tot în 2020 va ajunge pe piață și Golf GTI cu 250 de cai putere. Acesta ar putea fi urmat de Golf GTI Cup cu 290 de cai putere și ulterior, de Golf R, cu 330 de cai putere. Nu va mai fi disponibil e-Golf, pentru că misiunea rulării cu emisii zero este acum responsabilitatea gamei ID. Noul ID.3 tocmai a fost lansat în România.

Noul Volkswagen Golf va ajunge în showroom-urile din România în primăvara anului viitor.