Cât costă Toyota RAV4 hybrid plug-in în România?

Autor: Mihai Morcovescu 12 nov. 2021 Știri auto

Începând de astăzi, versiunea plug-in hybrid a mdelului Toyota RAV4 poate fi comandată și în România la un preț de 47.840 euro cu TVA inclus. Acesta este valabil pentru nivelul de echipare Style.

306 CP și autonomie de până la 98 km

Cât costă Toyota RAV4 hybrid plug-in în România?

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Sistemul plug-in hybrid care propulsează SUV-ul nipon este alcătuit dintr-un motor PHEV pe benzină de 2,5 litri și două unități electrice, care dezvoltă împreună o putere totală de 306 CP. Transmisia este una automată de tip CVT.

Cu ajutorul acestor resurse, noul RAV4 hybrid plug-in poate demara de la 0 la 100 km/h în 6 secunde, cu 2,1 secunde mai repede comparativ cu hibridul clasic, și atinge o viteză de vârf de 180 km/h.

Bateria are o capacitate de 18,1 kWh și oferă o autonomie mixtă de 75 de kilometri. În regim urban, japonezii susțin că, pe baza ciclului WLTP, autonomia electrică ajunge la 98 km. Acumulatorul poate fi încărcat de la prize cu puteri de încărcar de 6,6 kWh, iar timpul necesar unei încărcări complete este de două ore și jumătate.

Pentru reîncărcare, clienții vor putea utiliza și un wallbox de 6,6 kWh, durata unei reîncărcări complete fiind de două ore și jumătate. Atunci când se folosește o priză casnică, timpul de încărcare a bateriilor va fi de aproximativ șapte ore și jumătate..

Noul SUV hibrid de la Toyota dispune de patru moduri pentru exploatarea sistemului de propulsie: EV (electric), HV (hibrid), Auto HV/EV și Charging.

În afara nivelului de echipare Style, clienții vor mai putea opta și pentru varianta Style Bi-Tone, care costă 48.315 de euro cu TVA. Prețurile sunt valabile până la sfârșitul lunii noiembrie și includ și prețul vopselei (n.n. – vopseaua costă 525 sau 785 de euro, în funcție de nuanță).

Sursa: Toyota

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Toyota


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide