Ce oferă un Volkswagen Phaeton de 4.500 de euro? Fostul vârful de gamă german ar putea fi o investiție pentru viitor

Autor: Marius Vișan 17 aug. 2020 Știri auto

Volkswagen Phaeton poate fi considerat o mașină care nu a avut noroc. Modelul era gândit ca rival pentru mult-aprecierile Audi A8, BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S, totuși Phaeton nu s-a dovedit o mașină care să aibă succes la public.

În comparație cu celelalte, Phaeton nu a fost atât de norocoasă, în timp ajungând în afara clasamentului limuzinelor germane.

Una dintre cerințele care trebuiau atinse de Phaeton, la momentul la care a fost proiectat, era să poată fi condus toată ziua la viteza de 300 km / h, la o temperatură exterioară de 50 ° C, menținând temperatura interioară la 22 ° C.

Un oficial VW a solicitat acest lucru, chiar dacă viteza maximă a lui Phaeton era limitată electronic la 250 km / h.

La lansare Volkswagen Phaeton a costat o avere, dar acum se vinde pentru o nimica toată

Cei BMW și Mercedes nu se puteau mândri cu un motor W12 de 6,0 litri cu peste 400 de CP, la fel ca modelul Volkswagen, dar în final, publicul nu l-a apreciat.

Această mașină, în dotarea de top, costa la momentul lansării peste 90.000 de euro, însă, în prezent, ea poate fi cumpărată chiar și cu 5.000 de euro de pe site-urile cu mașini la mâna a doua.

Volkswagen Phaeton de 4.500 de euro adus din Belgia

Cei care vor o mașină care în viitor ar putea să-și crească valoarea au la dispoziție pe autovit.ro mai multe oferte. Una dintre ele se referă la un Volkswagen Phaeton fabricat în anul 2006 care a ajuns la 242.126 de km.

Sub capotă are un motor diesel cu o capacitate cilindrică de 3.000 cm3 care produce 245 de CP. Din lista lungă de exemplare de pe autovit.ro l-am ales pe acesta pentru că din punct de vedere vizual arată bine, a rulat într-o țară străină (Belgia), unde presupunem că drumurile sunt mai bune, și pentru că are un preț accesibil raportat la lista de dotări de care dispune:

Intră în Galeria Foto

Ce oferă un Volkswagen Phaeton de 4.500 de euro? Fostul vârful de gamă german ar putea fi o investiție pentru viitor
Volkswagen Phaeton de 4.500 de euro

-Faruri bi-xenon adaptive, ABS, ESP, jante originale din aliaj ușor, senzori lumină, senzori ploaie, senzori parcare față/spate, spălător faruri, asistența la parcare, interior full piele, scaune reglabile electric, memorie scaune, încălzire scaune, lumini ambientale, 12 airbag-uri, sistem audio profesional, volan multifuncțional / reglabil electric cu memorie / acoperit cu piele, comenzi vocale, pilot automat, computer de bord, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice și încălzite, închidere centralizată, bord cu afișaj electronic, navigație, dublu climatronic.

Despre Volkswagen Phaeton

Numele Phaeton provine de la Phaëton, fiul lui Phoebus (sau Helios) în mitologia greacă.

Prezentat la Salonul Auto de la Geneva din 2002, Phaeton a fost comercializat la nivel mondial. Vânzările în America de Nord s-au încheiat în 2006, iar vânzările globale s-au încheiat în 2016.

Producția s-a încheiat în martie 2016 cu intenția ca o a doua generație electrică să apară în viitor. Însă, începând cu aprilie 2017, oficialii din Gläserne Manufaktur Dresda au început să asambleze în schimb modelul e-Golf.

De ce nu a avut succes Volkswagen Phaeton

Nici pe piaţa europeană nu a avut succesul pe care l-ar fi meritat. La momentul în care era în producție mulți se întreabau de ce mai există Phaeton, pentru că vânzările nu confirmau deloc statutul acestei maşini, pe cât de reuşită din punct de vedere ingineresc, pe atât de criticată din cauza imaginii de marcă, imagine care, spuneau unii, nu corespundea cu identitatea constructorului. Foarte direct spus, mulți gândau: de ce să îmi cumpăr un Phaeton când pot să dau aceiași bani pentru un Audi A8?

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: autovit.ro


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide