Chevrolet Volt câştigă „Grand Prix de l’Environnement 2009”

Autor: Oraan Mărculescu 11 feb. 2009 Știri auto
Chevrolet Volt câştigă „Grand Prix de l’Environnement 2009”

De 24 de ani, Festival Automobile International a recunoscut valoarea inovaţiilor din industria auto, un domeniu care stârneşte emoţie şi pasiune. În cadrul festivităţii din acest an, organizatorii au subliniat faptul că, în contextul actual al crizei economice, atât percepţia noastră asupra autovehiculului, cât şi modul în care îl folosim se vor schimba cu siguranţă.

"Proiectanţii, inginerii şi specialiştii de marketing din industria auto trebuie să găsească răspunsuri noi şi valabile la acest paradox: să conceapă un autovehicul care să vină în întâmpinarea unor aşteptări şi cerinţe noi, fără a face compromisuri la capitolul imagine", a declarat preşedintele festivalului, Remy Depoix.

Ţinând cont de aceste noi teme, juriul, format din reprezentanţi ai industriei auto, artişti şi factori de decizie din mass-media şi prezidat de arhitectul Jean-Michel Wilmotte şi laureatul de patru ori al campionatului mondial de Formula 1 Alain Prost, a acordat "Grand Prix de l’Environnement 2009" modelului Chevrolet Volt.

"Este o onoare deosebită să primesc acest premiu în numele General Motors şi al tuturor celor care au contribuit la acest proiect de pionierat. Chevrolet Volt redefineşte ideea de transport auto", a declarat Brent Dewar, vice-preşedinte GM Europe în cadrul Departamentului de vânzări, marketing şi activităţi post-vânzare. "Datorită sistemului de propulsie Voltec, autovehiculul le oferă clienţilor posibilitatea de a parcurge câteva sute de kilometri utilizând numai energia electrică, răspunzând astfel provocărilor prezente şi viitoare legate de energie şi mediu".

În fotografia de deschidere, de la stânga la dreapta: Sandro Malatto, Managing Director GM France; Brent Dewar, GM Europe Vice President, Sales, Marketing & Aftersales si Eric Wepierre, Managing Director Chevrolet France.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide