Cum arată și cât costă cel mai râvnit Nissan la ora actuală. FOTO

Autor: ProMotor acum 3 luni Știri

Primul exemplar de producție al lui Nissan GT-R 50, realizat în colaborare cu Italdesign, a primit botezul focului pe circuit. Iată cum arată și cât costă cel mai râvnit Nissan la ora actuală, care urmează să fie produs în numai 50 de exemplare.

Intră în Galeria FOTO

Nissam și Italdesign au dezvăluit în 2018 rodul primei lor colaborări – seria limitată GT-R 50. Doi ani mai târziu, faimosul coupé al japonezilor a intrat în faza de preproducție, fiind supus testelor pe circuit în Italia.

Imaginile în care apare mașina evoluând pe circuitul Tazio Nuvolari din Cervesina (Pavia) confirmă că mașina nu a suferit modificări importante de la stadiul de concept futurist la cel de model de mică serie. Este o veste bună, pentru că designul său extravagant a fost unul dintre punctele de atracție. Mecanic, Nissan GT-R 50 are la bază modelul de serie, dar cu un motor V6 de 3,8 litri tunat de Nismo pentru a dezvolta 710 CP.

Cât costă cel mai râvnit Nissan la ora actuală?

Este îmbucurător că Nissan a păstrat parcursul programat al lui GT-R 50, în special în aceste vremuri în care producătorul japonez trece printr-o restructurare dureroasă, iar fabricile au stat multă vreme închise din cauza coronavirusului.

Entuziaștii care au depus deja avansul pentru GT-R 50 pot deja să-și configureze mașinile, iar noi suntem convinși că asta îi va ține ocupați o vreme. Asta deoarece multe elemente vizuale pot fi personalizate, existând și pachete inspirate de modele istorice GT-R. Chiar dacă acestea nu sunt încă disponibile, nu va mai dura mult până când le vom putea admira. Asta deoarece livrările vor începe cel mai târziu în primul trimestru al anului viitor.

Numai 50 de exemplare ale lui Nissan GT-R 50 vor fi produse, astfel că acesta este, de departe, cel mai râvnit Nissan la ora actuală. Dacă doriți unul, ar fi bine să vă grăbiți. Aparent, nu toate au fost încă rezervate, deși producătorul nu precizează câte mai sunt disponibile. Prețul pornește de la 990.000 de euro, ceea ce reprezintă de aproape 9 ori mai mult decât un GT-R standard.

 



Comentarii
Inchide