Cum arată și cât costă cele mai ieftine mașini ARO de vânzare în România?

Publicat: 04 02. 2020, 12:06
Actualizat: 04 02. 2020, 12:07

ARO trezește nostalgii, mai ales acum la aproape două decenii de când uzina de la Câmpulung-Muscel a încetat producția modelului de legendă. Mulți posesori de ARO încearcă să-și vândă vehiculele, multe dintre ele aflate într-o stare jalnică. Dar cum arată și cât costă cele mai ieftine mașini ARO de vânzare în România?

Galerie foto

Mai multe unități ARO sunt de vânzare pe olx. Cel mai ieftin dintre ele este un model fabricat în 1992 și, devenit utilaj agricol. Proprietarul spune că îl vinde pe bucăți și dă prețul pentru fiecare piesă. Cine vrea să-l ia cu totul – “complect”, cum spune vânzătorul – trebuie să plătească 1000 de lei sau 209 euro.

La Tulca, în județul Bihor, este de vânzare un ARO fabricat în 1990, care este – anunță proprietarul – “în stare cât de cât bună”. Acesta spune că anunțul este pentru colecționarii de mașini vechi. Vehiculul are doar 6.753 de kilometri la bord și costă 1800 de lei. Găinile care apar în fotografii nu sunt incluse în preț.

La Sovata este de vânzare un ARO 10 de culoare verde. Vânzătorul menționează în anunț că modelul are motor nou, ambreiaj nou și că dă mai multe detalii la telefon. Dar cei interesați trebuie să știe că negocierile încep de la 2500 de lei sau 523 de euro.

Un model din 1999 este de vânzare în județul Prahova. Are 70.000 kilometri la bord și este de culoare gri. Cel care îl vinde spune din start că nu îl interesează schimburi. Vrea doar banii: 700 de euro costă mașina sa, care are ITP-ul expirat și taxele neplătite.

Galerie foto

Un ARO 243 se vinde în județul Olt. Este fabricat în 1987, dar nu mai circulă de doi ani, pentru că îi lipsesc electromotorul și alternatorul. Așa că acela care este hotărât să plătească 700 de euro, preț ușor negociabil, dar nu la telefon, trebuie să ia în calcul investiții majore dacă vrea să se plimbe cu mașina roșie.