„Dacia este un Lidl al maşinilor”

Autor: Vlad MIRONESCU 08 ian. 2016 Știri auto
„Dacia este un Lidl al maşinilor”

Publicaţia britanică Autocar, una din cele mai cunoscute reviste auto din lume, a luat la verificări fiecare marcă auto prezentă pe piaţa Regatului Unit pentru a vedea cât de bine s-a vândut aceasta şi care sunt aşteptările pentru anul curent.

Astfel, dacă în opinia lor Fiat acum are greaua misiune de a “readuce la viaţă” Alfa Romeo, după ani la rândul în care discuta despre relansarea sa, în timp ce Audi a impresionat cu noul coupe sport TT, iar BMW i3 şi i8 sunt considerate nu doar maşini ci “investiţii în viitor”, Dacia a luat prin surprindere clienţii britanici care au cumpărat anul trecut peste 2,6 milioane de maşini noi, adică de 32 de ori mai multe decât românii.

“Dacia este în prezent singura marcă auto economică din Regatul Unit pe măsură ce foştii săi competitori au urcat în gamă. Dacia poate fi Lidl al maşinilor, faţă de Waitrose Essentials care este Skoda”, spun specialiştii de la Autocar.

Citeşte mai departe pe Ziarul Financiar


Citeşte şi 5 maşini premium second hand mai ieftine de 8.000 de euro

Citeşte şi Cum să-ţi dezabureşti cel mai rapid parbrizul – Metoda NASA

Citeşte şi Calculatorul ANAF pentru timbrul de mediu 2016. Află cât vei plăti anul acesta

Citeşte şi Cele mai tari maşini americane clasice, aflate la vânzare în România – GALERIE FOTO

Citeşte şi Cum se calculează tariful UBER care a enervat utilizatorii. Factorul de multiplicare – explicat de companie pentru ProMotor

Citeşte şi 7 lucruri pe care să NU le faci la volan, pe polei şi gheaţă

Citeşte şi „Cea mai sigură maşină din lume”, construită de dictatorul Gaddafi. Cum arăta „Racheta Libiană” – GALERIE FOTO

Citeşte şi FOTO. Cum încearcă un şofer să-şi vândă Loganul galben care ”nu a fost taxi”

Citeşte şi Au crezut c-au scăpat de dracu şi au dat de tac-su’!

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Tags:



Comentarii
Inchide