Dezamăgire: Volkswagen renunță la cel mai popular produs al său

Autor: Cristian Agatie acum 11 luni Știri auto

Fanii Volkswagen sunt dezamăgiți: marca germană renunță la cel mai popular produs al său. Acesta nu are roți și, în afară de faptul că este consumat de muncitorii din fabricile Volkswagen din Germania, nu are nicio legătură cu domeniul auto.

Intră în Galeria FOTO

Poate părea o surpriză, dar cel mai vândut produs al Volkswagen nu este un model de mașină, ci popularul cârnat currywurst, servit la cantinele din fabricile mărcii. Currywurst a devenit atât de popular, încât Volkswagen a ajuns să-l comercializeze și în rețeaua suprmarketurilor din Germania.

În 2017, popularul cârnat a fost produs în aproape 7 milioane de unități, mai mult decât întreaga producție Volkswagen din acel an. Între timp, însă, germanii au început să vândă ceva mai multe mașini decât cârnați. Currywurst a rămas însă produsul cu cele mai multe exemplare vândute în catalogul Volkswagen.

Volkswagen renunță la cel mai popular produs al său. Care este motivul

Cea mai celebră companie de cârnați din lume a rupt însă inimile fanilor după ce a anunțat că retrage de la vânzare celebrul currywurst. Producătorul german, care deține și un business cu mașini, a anunțat că va face tranziția către o dietă fără carne pentru angajații săi, iar currywurst va fi scos din producție.

Potrivit unui document intern citat de DPA, peste câteva săptămâni, atunci când angajații de la uzina de la Wolfsburg vor reveni din vacanța de vară, vor constata că toate felurile servite la cantină vor fi fără carne. Cu toate acestea, peștele va continua să fie servit din când în când. Un meniu fără carne a fost deja introdus cu succes la birourile Volkswagen din orașul Hanovra.

Currywurst este o specialitate gastronomică berlineză – cârnat feliat acoperit cu pudră de curry și ketchup – care are și o zi națională ce îi este dedicată. Dintre cele 1.500 de varietăți de cârnați din Germania, currywurst este printre cele mai populare, fiind servit adeseori pe o farfurie din carton alături de cartofi prăjiți.



Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide