După 9 ani de așteptări epopeea magistralei de metrou M5 Drumul Taberei, ia sfârșit!

Publicat: 12 09. 2020, 12:49
Actualizat: 12 09. 2020, 12:50

După ani și ani de așteptări epopeea magistralei de metrou M5 Drumul Taberei, ia sfârșit!

Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor anunță că membrii Comisiei Centrale de Recepție la terminarea lucrărilor de la magistrala M5 și cei ai Comisiei de Punere în Funcțiune (PIF) au semnat procesele-verbale în urma cărora această magistrală de metrou poate fi dată în exploatare și, totodată, în trafic cu călători.

S-au semnat procese-verbale de recepție și de punere în funcțiune a metroului din Drumul Taberei

“Astăzi (11 septembrie 2020 a.c.) s-au semnat cele două procese-verbale de către comisiile de specialitate, și anume, cel de recepție la terminarea lucrărilor și cel de punere în funcțiune (PIF) a acestui obiectiv. După îndeplinirea tuturor procedurilor administrative, care au mai rămas de efectuat de către beneficiar, urmează să stabilim momentul la care metroul poate fi dat în exploatare cu călători.

Suntem acum în situația în care pot să afirm cu certitudine că în curând bucureștenii pot să folosească cel mai așteptat mijloc de transport din această zonă, și anume, metroul din drumul Taberei. A fost o muncă titanică, începută din prima zi a mandatului meu de ministru, pentru a putea să le ofer bucureștenilor, din zona Drumul Taberei și nu numai, ceea ce așteptau de atâția ani.

Mulțumesc tuturor acelora care au făcut posibil să ajungem astăzi la acest deznodământ extrem de fericit pentru bucureșteni”, a declarat ministrul Lucian Bode.

În curând bucureștenii pot să folosească cel mai așteptat mijloc de transport în Drumul Taberei

Magistrala Drumul Taberei are 10 stații și este cea mai importantă lucrare de infrastructură din București din ultimii 30 de ani. Lucrările la metroul spre Drumul Taberei au început la finalul lui 2011.