Au pus față-n față noua și vechea Dacia Sandero Stepway. Ce au observat?

Autor: David Andrei 12 oct. 2020 Știri auto

Francezii au pus față-n față noua și veche Dacia Sandero Stepway. Cele două nici nu par să fie generații ale aceluiași model.

GALERIE FOTO

Dacia Sandero Stepway II și III nu seamănă mai deloc. Farurile înguste, alungite, cu semnătură luminoasă în forma literei “Y” le-au luat locul vechilor faruri. “Seamănă cu Lamborghini Urus”, au spus, impresionați, cei care au văzut imaginea teaser publicată de Dacia înaintea prezentării oficiale a modelului.

Capota scurtă, simplă, a fost înlocuită de una cu personalitate, care prezintă cu nervuri proeminente și linii rotunjite. Sunt complet diferite și portierele, și mânerele acestora. Protecțiile din plastic și bandoul din partea inferioară a portierelor fac modelul să pară robust și chiar pregătit pentru incursiuni în off-road, deși Stepway nu va fi disponibil cu sistem de tracțiune integrală.

Și stopurile LED au un design complex, cu o semnătură luminoasă care imită, de asemenea, forma literei “Y”. tehnologia LED pentru luminile de zi este disponibilă la noul Sandero Stepway indiferent de linia de echipare aleasă de client.

Vechea și noua Dacia Sandero Stepway nu au doar look diferit

Iar modificările nu se opresc doar la nivel vizual, pentru că Sandero III are o platformă nouă, CMF-B, pe care o regăsim și la noile Renault Clio și Captur. Este un detaliu care i-ar putea asigura un punctaj excelent noii generații la testele de impact Euro NCAP.

Dacia a trecut la nivelul următor și în ceea ce privește cabina. Indiferent de echipare, se va regăsi acolo un suport pentru smartphone. În cazul echipării de bază, aceasta va prelua rolul unui ecran tactil. Viitorii posesori de Sandero care aleg echipările superioare vor primi, în schimb, un ecran tactil de 8 inci. Spre deosebire de vechea generație, noua Dacia Sandero are volan care se reglează și pe înălțime, și pe adâncime.

O diferență majoră apare la capitolul motorizare. Sandero Stepway 2020 rămâne fără motorul diesel 1.5 dCi, o decizie care a stârnit controverse în rândul fanilor Dacia.

VIDEO:

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide