Ford Puma cu motor 1.0 litri EcoBoost Hybrid este disponibil cu transmisie automată în 7 trepte

Autor: Marius Vișan 17 feb. 2021 Știri auto

Ford introduce o nouă opțiune de transmisie automată în șapte trepte pentru variantele de motorizare EcoBoost Hybrid.

Aceasta va permite șoferilor care doresc o cutie de viteze automată să reducă emisiile de CO2 folosind tehnologia Ford mild-hybrid de 48 de volți. Se anticipează că modelele automate Puma EcoBoost Hybrid și Fiesta EcoBoost Hybrid vor ajuta la îmbunătățirea emisiilor de CO2 cu până la 5% comparativ cu echivalentele EcoBoost 1.0 litri, pe benzină.

În plus, arhitectura cu dublu ambreiaj a cutiei de viteze automate cu șapte trepte oferă o accelerație continuă cu schimbări ușoare. De asemenea, transmisiile automate pot fi deosebit de benefice pentru șoferii cu mobilitate redusă.

VIDEO

Ford Puma se poate conduce cu două pedale

Disponibilă pe Puma și Fiesta cu motorul EcoBoost Hybrid de 1.0 litri, cutia automată în șapte trepte poate face experiența de condus mai puțin solicitantă.

Tehnologia Ford EcoBoost Hybrid folosește un starter/ generator integrat acționat de o curea (BISG) pentru a recupera energia pierdută de obicei în timpul frânării și pentru a încărca un acumulator litiu-ion de 48 de volți.

Accelerația pentru modelul Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 125CP cu cutia automată în 7 trepte este îmbunătățită cu până la 4% comparativ cu varianta non-hibridă.

Ford Puma are un sprint de la 0 la 100 Km/h ce durează 8,7 secunde

Modelul Puma 1,0 litri EcoBoost Hybrid 155 CP automat, în 7 trepte accelerează de la 0 la 100 Km/h în 8,7 secunde. În modul Sport, treptele de viteză inferioare ale cutiei automate de pe Puma EcoBoost Hybrid răspund mult mai sportiv.
Sistemul Triple-downshifts permite depășiri mai rapide atunci când șoferii au nevoie de accelerație maximă.

Cutia de viteze automată oferă și modul de selecție manuală a vitezelor, cu padele sport la volan, pentru modelele Puma ST-Line X și ST-Line Vignale.

Ford Puma EcoBoost Hybrid și Fiesta EcoBoost Hybrid sunt doar două dintre cele 17 vehicule electrificate pe care Ford le introduce în Europa înainte de sfârșitul acestui an.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide