G-Power a „umflat” un BMW M5 CS la peste 900 de cai-putere

Autor: Mihai Morcovescu acum 6 luni Știri auto

G-Power a pregătit mai multe kit-uri tuning pentru BMW M5 CS facelift, cel mai puternic, mai ușor și mai scump M5 produs vreodată. De parcă cei 650 CP ai versiunii standard nu ar fi fost suficienți, germanii au dus sedanul bavarezilor până la aproape 900 de „cai”.

Pachetele G-Power costă între 2.495 și 23.640 de euro

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Pachetul de performanță „entry level” realizat de compania germană de tuning este „GP-700”. Acesta include un upgrade de software, care a dus puterea motorului V8 twin-turbo, de 4,4 litri, la 700 CP și 850 Nm.

Al doilea kit se numește „GP-740” adaugă un sistem de evacuare  GP Deeptone și produce 740 CP și 900 Nm de cuplu. Cel de-al treilea pachet, „GP-780”, mai adaugă 40 CP și 50 Nm, pachetul tehnic ajungând la 780 CP și un cuplu de 950 Nm.

Mai sunt disponibile alte două pachete. Kit-ul „GP-820” (cel de pe mașinile din imagini) vine cu și mai multe ajustări hardware. Astfel, rezultă o putere maximă de 820 CP și 1.000 Nm  de cuplu.

Versiunea de top, „GP-900” este o adevărată bestie pe patru roți. Aceasta depășește 900 de cai-putere și 1.050 Nm. Kit-ul include între altele turbine îmbunătățite și sistemul de evacuare sport Deeptone cu patru țevi de eșapament de 100 mm din carbon.

Din punct de vedere estetic, G-Power a montat pe BMW M5 CS o capotă din carbon, un eleron posterior discret și jante Hurricane RS și Hurricane RR cu cinci spițe duble. Acestea au diametrul de 20 și de 21 inch și vin cu anvelope sport.

Pachete de performanță oferite de G-Power costă între 2.495 de euro, pentru GP-700, și, atenție, 23.640 de euro pentru varianta de vârf GP-900.

Sursa: Carscoops


Sursa foto: G-Power


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide