Honda Civic Type R a primit două noi versiuni, inclusiv o ediție limitată

Autor: ProMotor 20 feb. 2020 Știri auto

Honda Civic Type R își extinde gama cu două noi versiuni, Sport Line și Limited Edition. Dacă Civic Type R Sport line împachetează performanțele recunoscute ale hot-hatch-ului japonez într-o caroserie ceva mai discretă, ediția limitată (doar 100 de exemplare ajung în Europa) va fi „cel mai pur Type R” produs vreodată. O altă noutate este aplicația Honda LogR, care analizează datele de rulare și permite dezvoltarea capabilităților șoferului.

Intră în Galeria FOTO

Honda Civic Type R  Limited Edition devine, astfel, cea mai extremă versiune a modelului japonez. Aceasta introduce noi componente ultra-ușoare, un interior spartan, stil mai agresiv și, desigur, performanțe dinamice îmbunătățite. Trenul de rulare modificat face casă bună cu noile roți de 20 de inchi echipate cu anvelope Michelin Sport Cup 2. În interior, exemplarele ediției limitate dispun de scaune scoică, în timp ce sistemul de infotainment și cel de climatizare au fost eliminate pentru a reduce greutatea mașinii. Scaunele din spate au fost păstrate, totuși, dar modelele din ediția limitată sunt cu circa 47 kg mai ușoare decât un Civic Type R în echipare GT.

Pentru Civic Type R Sport Line, japonezii au ales o înfățișare mai discretă și un confort mai bun al suspensiei, păstrând însă performanțele dinamice. Astfel, în locul eleronului gigantic a fost preferat un spoiler discret. Insonorizarea este, de asemenea, îmbunătățită prin folosirea unor materiale fonoabsorbante suplimentare în zona portbagajului.

Pe lângă cele două versiuni noi ale lui Type R, Honda a adus schimbări importante și modelului de bază. Este vorba de atât de modificări cosmetice, cât și funcționale. Spre exemplu, prizele de aer mai generoase au impus reconfigurarea aerodinamicii pentru a păstra același nivel al forței de apăsare pe puntea față.

Trenul de rulare a fost la rândul său îmbunătățit, iar suspensia adaptivă are un control mai eficient pentru amortizoarele ADS. Comportamentul în viraje a fost îmbunătățit prin modificarea prinderilor la puntea spate, care sunt acum mai ferme. În față, articulațiile au fost modificate pentru o direcție mai incisivă și un control mai bun.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide